Gå til innhold

Hugh Hefner som har 3 kjærester..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er jo en privatsak, i know.. dere rett troende.

Men er det ikke litt spesielt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De "riktige" rettroende mener at man skal være gift og ikke ha sex før ekteskapet. Sånn sett er vi vel alle syndere på lik linje med Hugh og blondinene.

Skrevet

Jeg tror faktisk at det er vanligere å ha flere kjærester enn hva man tror. men folk vil bare ikke snakke om det.

Skrevet

Ja men en ting er de unge jentene som orker å ligge med en gammel gris. Men å dele den gamle grisen med 2 til er jo en smule spesielt.

Ja det er kanskje vanlig med flere kjærester. Men uten at kjærestene vet om det.

Skrevet

Han er rik, mektig og helt sikkert sjarmerende. Han ser ganske bra ut også, til å være over 80. Dessuten dauer han nok før dem, så det blir plenty av tid for ungjentene å skaffe seg et A4-liv. ;-)

P.S. JEG vil ikke ha Hugh. Men han vil nok ikke ha meg heller. ;-)

Skrevet

Uten at jeg vet noe om Hugh Hefners kjærester, så jo; polyamori er ikke superutbredt. Jeg har noen venner som har flere enn én partner, og de opplever ikke at dette blir ansett som helt normalt av de fleste.

Skrevet

Men er det flere sexpartnere eller flere kjærester det er snakk om?

Skrevet

Mine taker om det er at Hefner utnytter sin posisjon og at de tre bertene er noen høns.

Tar jo en stund før det går for en mann på 80. Så kan jo være greit å dele det inn i tre skift haha..

Skrevet

Kommer an på hvordan man definerer det. Utroskap er utbredt, og det er i grunn bare at en av partene har flere kjærester? Forskjellen i forhold til Hugh er at den andre parten a) ikke vet om det, eller B) later som om hun/han ikke vet om det.

HI satte ingen forutsetninger her, så jeg mener at å ha flere kjærester slettes ikke er uvanlig.

Skrevet

Kjærester er et sært ord synes jeg. Forretningsoverkomst passer bedre. De får masse publisitet, kommer seg opp og frem og får flashet jurene sine hvor enn de lyster. Dessuten får de ei seng å sove i.

Han får også publisitet, og "alle" tror han er DEN hingsten som tilfredsstiller 3 unge damer. Hvilken mannegris drømmer ikke om det?

Jeg har en mannlig venn, som hadde trekant med to damer en gang. Han er ung og forholdsvis sprek. Til slutt ble han så sliten at han bare la seg på rygg og oppfordret til selvbetjening ;)

Jeg prøver i det lengste å unngå å tenke på Hugh Hefner i seksuelle situasjoner, men jeg kan tenke meg at han har en noe dårligere fysikk enn denne vennen min.

Skrevet

Flere kjærester.

Hva Hefner bedriver aner jeg som sagt ikke.

Skrevet

Han har tre kjærester, og en av dem er gravid. Kanskje han gifter seg med henne. Faen at jeg vet dette. :-)

Skrevet

Jaja, dem om det. En venninne av meg har to kjærester og en unge, og de får det fint til å fungere. Personlig synes jeg dog det virker innviklet.

Skrevet

Jeg har mann og barn og lever et ukomplisert, kjedelig og deilig liv. :-)

Skrevet

Nu vel, Candy Grrrl. Utnyttelsen i den saken går vel begge veier, skulle jeg tro...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...