Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2007 #1 Skrevet 16. oktober 2007 jeg skulle bare hente en mail som kom på samboeren min sin mail. da så jeg en melding fra penest .no. der sto d. at noen fra penest .no lette etter han. jeg spurte han om dete og han nekta for at han hadde vert inne der. han viste ikke hva det var en gang... jeg åpna ikke mailen og såg, men han sletta det ganske snart og påsto at han ikke leste innholdet i mailen... jeg har nettop sett gjennom loggen på datan og det viser seg at noen har vært inne på penest.no. hva betyr det at noen der leter etter han....
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2007 #2 Skrevet 16. oktober 2007 så rart... hvorfor skal han lyve om det?? da hadde jeg fått mistanker.. at noen leter etter han kan være fordi han har snakket med en på penest.no, og han ikke har svart personen på en stund, så vet ikke personen hvor han er. men hvorfor skal han lyve om at han har vært der? har han noe å sjule?? hvis han har slettet mailen så kan det ikke ha vært uskyldig. sånn hadde jeg oppfattet det
Håperpåønskebaby Skrevet 16. oktober 2007 #3 Skrevet 16. oktober 2007 Jeg har også fått slikt, og det er bare tull, jeg har heller ikke vært inne der.... Så ingen grunn til misstanke om noe som helst:)
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2007 #4 Skrevet 16. oktober 2007 var det bare reklame, eler har du registrert deg der for lengesiden?
Gokkel 15pp Skrevet 16. oktober 2007 #5 Skrevet 16. oktober 2007 Akkurat dette er ikke noe å bekymre seg over, han forteller nok sannheten. Jeg har fått samme mail om at noen leter etter mettopp meg på penest.no. Tror de bare tar pofiler fra hotmail, facebook, start eller andre steder der men kan eller alle helst må oprette profiler. Jeg har lært meg å være forsiktig med hva jeg skiver hvor, men så dukket mailen opp fra penest.no likevel. I kke vær redd.
Maja-Kaja Skrevet 16. oktober 2007 #6 Skrevet 16. oktober 2007 heisann. sånn mail har jeg også fått. ikke har jeg vært på penest.no og ikek var dette en person. var bare penest.no som reklamerte om at de ville ha meg som medlem. så slapp av, ingen grunn til beskymring:)
Håperpåønskebaby Skrevet 16. oktober 2007 #7 Skrevet 16. oktober 2007 Jeg har fått mail fra penest.no og deiligst.no, og sms fra penest.no. Jeg har aldri vært inne på disse sidene, og synes det er utrolig irriterende.. Men ikke tvil på mannen din!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå