Gjest Skrevet 16. oktober 2007 #1 Skrevet 16. oktober 2007 Hvilke butikker MÅ jeg innom? Jeg elsker interiør og selvsagt barnebutikker. Ellers er det annet som er verdt å få med seg for en julegaveshopper?
Dotten Skrevet 16. oktober 2007 #2 Skrevet 16. oktober 2007 Nå har ikke jeg vært på den butikken selv, men "alle" må jo innom Sara (Zara) i Bogstadveien. Barneklær..... Ellers finnes vel de fleste kjedebutikkene der du også bor!? Kan ikke komme på en god interiørbutikk jeg, da jeg ikke er så ofte på den slags selv.. he, he. God tur til Oslo og kos deg!
Mamma til 2 jenter..... Skrevet 16. oktober 2007 #4 Skrevet 16. oktober 2007 Ligger noen fine barneburikker på Grunerløkka.... Og inne på Byporten ligger det EXIT, syns de har mye herlig å Hvis ikke ligger det også Polern i Bogstadveien:)
Gjest ->>- Skrevet 16. oktober 2007 #5 Skrevet 16. oktober 2007 Spasér fra nederst i Markveien opp til Birkelunden, så går du over i Thorvald Meyers gate og rusler nedover mot sentrum igjen. Da har du dekket veldig mange av de artige butikkene i byen. Bogstadveien kan sikkert noen andre anbefale. Fair Trade-sjappa i Storgata (rett ved Hausmannsgt.-trikkestoppet) er fin til julegaver. Det ligger en morsom interiørbutikk på Bislett, men jeg husker ikke hva den heter ... Eske? Jo, Eske: www.eske.as
Mom2Two Skrevet 16. oktober 2007 #6 Skrevet 16. oktober 2007 Barnebutikker: Zara i Bogstadveien Polarn O.Pyret (Bogstadveien og Steen og Strøm) Zimba i Bogstadveien (vel egentlig Valkyriegaten?) Jacadi (sidegate til Bogstadveien, Schultz gate tror jeg) Martine i Bygdøy allè Trollungene på Sjølyst Fru Lyng (ved Tinghuset, Steen og Strøm mm) Ellers en del morsomme interiørbutikker mm. både på Bislett, Majorstua og Frogner.
Gjest Skrevet 16. oktober 2007 #8 Skrevet 16. oktober 2007 Kjempe fine tips! Jeg har skrevet ned alle!
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 16. oktober 2007 #9 Skrevet 16. oktober 2007 Benetton har en ren barnebutikk som ligger i Lille Grensen, På hjørnet nærmest Karl Johan (like ved Stortinget) Der har de masse fint. Baby Shop og barnevognhuset RUDO har mye fint og ligger blandt annet like ved siden av hverandre i Ullevålsveien . Hvis du har god råd har de fantastisk mye nydelig (spesielt til jenter) på Monsoon Children på Aker Brygge, der er det også Obaibi Ellers er det jo masse flott i bogstadveien og på grunerløkka
Gjest Skrevet 16. oktober 2007 #10 Skrevet 16. oktober 2007 åååå hvor skal man begynne Må slenge meg på det mom2two sier, jeg elsker jacadi de har sååå mye nydelig! supert sted å kjøpe juleantrekket til de små for eks.. Synes de har masse morsomt innen interiør på glassmagasinet (senteret altså) der har også den kule mage åpnet ny butikk, og de har utrolig masse fine juleting der, som pynt, innpakningspapir o.l. steen og strøm stormagasin har blitt veldig bra, de har åpnet en ny barnebutikk i 5 etg nå + endel interiør butikker.. grændsens skotøymagasin har masse fine sko til både liten og stor. På sjølyst ligger en stor høyer butikk, slettvoll og en barnebutikk jeg ikke husker hva heter.. eneste stedet jeg ikke hadde giddet å bruke mye tid er vel karl johan og Deilig å gå rundt å tusle å handle gaver.. *glede seg til juleshopping*
Gjest Skrevet 16. oktober 2007 #11 Skrevet 16. oktober 2007 Okaj, jeg er ikke kjent i Oslo så jeg hadde nok endt opp på Karl Johan hadde det ikke vært for dere. Bogstadveien, here i come! Gleder meg!!
Gjest Skrevet 16. oktober 2007 #12 Skrevet 16. oktober 2007 Altså, du hadde sikkert kommet hjem fornøyd uansett men er så trist at alle turister ender opp der, er jo den kjedeligste gaten i hele oslo hehe...
Gjest Skrevet 16. oktober 2007 #13 Skrevet 16. oktober 2007 Også må du selvfølgelig innom riktige leker på aker brygge!!!! de har så himla mye fint sist jeg var innom der gikk jeg bare å tittet i godt over en time hehe...
Gjest Skrevet 16. oktober 2007 #14 Skrevet 16. oktober 2007 Nettopp. Er det en stor lekebutikk altså?
Gjest Skrevet 16. oktober 2007 #15 Skrevet 16. oktober 2007 Ja de er store på treleker og leker som ikke alle lekebutikker har. De har også masse utkledningstøy og barneromsmøbler, lamper o.l. De selger masse kjøkkenutstyr, "liksom-mat" i tre og sånt også.. Jeg elsker virkelig den butikken sååå deilig å se leker som ikke bare er i plastikk og neonfarger.
Tuppa :) Skrevet 16. oktober 2007 #16 Skrevet 16. oktober 2007 Ser du har fått mange gode tips allerede, men du må besøke R.O.O.M på Vindern (www.room.no), bolia i vika (bolia.no) og House of Oslo i Vika, alt dette er interiør. House of Oslo har alt du kan tenke deg av kule interiørbutikker! Det ligger en kjempefin barnebutikk som heter Siga på Grefsen. Aker brygge shopping har mange fine barnebutikker! God tur til Oslo! Kos deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå