Gjest Skrevet 16. oktober 2007 #1 Skrevet 16. oktober 2007 Hvis hun har gjort noe, f.eks i går når vi var på besøk hos ei venninne av henne, da hadde hunn klistret klistermerker over hele veggen på rommet hennes. Vi spurte hvem det var, og hun sa det var ****, mens **** sa at det var datteren min som hadde gjort det. Både jeg og moren til venninnen hennes så at det var jenta mi som hadde gjort det, siden vi kom på rommet og tok henne på fersken. Hun blånekter på at det er henne, selv om vi vet det er henne. Slik er det med mange ting, hun skylder på lillesøster på 1 år som umulig kan ha gjort de tingene hun har gjort fordi hun er for liten. Hun nekter også å si unskyld når hun har gjort ting hun ikke skal (innrømmer det heller ikke). Hva skal jeg gjøre??? Er dette normalt?
Ametyst Skrevet 17. oktober 2007 #2 Skrevet 17. oktober 2007 Det tror jeg. Våre er ikke så gamle lenger, men en gang så jeg nabogutten på 3 år klemme lillebroren sin i en port ute (ikke med vilje). Pappaen kom løpende til og jeg hørte eldstegutten prøvde å legge skylda på lillebroren (hvilket ikke ble trodd, og jeg hørte noe sånn som at "...du må ikke hele tiden legge skylden på...", så jeg antar at det var ikke første gang). Jeg blandet meg ikke inn, men jeg var imponert over pappaen som tolket hele situasjonen (ungene la ikke merke til at jeg hadde fått med meg alt).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå