Leona* Skrevet 16. oktober 2007 #1 Skrevet 16. oktober 2007 Har tenkt på å få tak i en sånn gammel "skjerm" eller hva det nå heter. Eller en ny da, men i gammel stil. Aner ikke hva dette heter, så det er litt vanskelig å søke på internett. Noen som vet hva jeg mener....?
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 16. oktober 2007 #2 Skrevet 16. oktober 2007 Har ikke peiling på gammel stil, men vi har en helt standar sikring av vedovnen fra babydan :-) Den finnes i 3 deler eller 5 deler om du har stor ovn. Den lille koster 1000 og den store koster 1400kroner. Helt genial, da kan jeg holde på i kjøkkenet uten å være redd for at snuppa tar på vedovnen i stua.
Gjest Skrevet 16. oktober 2007 #3 Skrevet 16. oktober 2007 Noe slik som BabyDan har? Søk på barnesikring, da kommer de vel opp masse rart?
Leona* Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 16. oktober 2007 jeg forklarte nok litt dårlig... : ) Barnesikring er vel ikke helt rette ordet. Blir mer som en slags liten skillevegg. Ser for meg at det var vanlig i litt "fine" hus i gamledager. Mer som pynt kanskje....? Jeg skulle nok heller ha vært inne på noen antikk-sider på internett. Men vet ikke hva jeg skal søke på....
Septemberstjerna og Martine Skrevet 16. oktober 2007 #7 Skrevet 16. oktober 2007 Dette er nok ikke sånn du er ute etter, men denne har vi kjøpt for å sikre vesla fra vedovnen. Her hadde det ikke holdt med en sånn skjerm, må ha sikring helt rundt. http://www.babydan.dk/page488.aspx?recordid488=532 Kosta 1400 kr på en babybutikk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå