Gå til innhold

Dere som har vært på 3d ultralyd i uke 27.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan var opplevelsen? Fikk vite at på Majorstuaklinikken i Bergen fikk de best bilder i den uka.. Jeg skal nå om 1-2 uker..

Kan de vurdere hvor mye babyen veier ved fødselen?(siden de kan se hvor mye den veier hittil)Altså sånn ca..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.. Vi var veldig fornøyde med majorstueklinikken!!! Var der i uke 27. De regnet kun ut vekta til babyen nå.. Ikke hva den kommer til å ende på.. Det er helt umulig å si... Fikk fine bilder og fine filmsnutter ;o)

Skrevet

Så spennende! Skal selv til 3D Ul i uke 27, så er litt nysjerrig....

Men har ikke time før 5 november:-( Så håper HI vil oppdatere meg/oss andre etter 3D ul, hadde vært artig å høre hvordan det gikk!

og lykke til!!

Skrevet

Var moro å se han i uke 27. Veide ca 980g og hun tippet han kom til å veie ca 3,5kg ved fødsel.

Skrevet

Jeg skal på Majorstuaklinikken til mandag. Gleder meg skikkelig :) Da er jeg vel i uke 27 tror jeg.

Skrevet

jeg skal til legen i uke 27, men har allerede vært på ultralyd hos henne i uke 20. tror dere hun tar en sjekk til?hun er gynekolog oxo, og tok to innvendige ultralyder på meg i tidlig stadie.. håper jeg får sett bebisen en gang til:)

Skrevet

Hei!

Var på ul på majorstuaklinikken i oslo da vi var 26+3 mener jeg å huske... Fikk dårlige bilder da det ikke var nok fostervann mellom ansiktet (han snudde seg inn i morkaka og hadde navlestrengen foran) så vi var maks uheldige:( Ikke verdt pengene... Vi skulle ønsket vi ventet lenger.

men men, godt å se pjokken i magen uansett:)

Lykke til!

Skrevet

vi var igår, altså i uke 27+6! fikk knallbilder:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...