Gå til innhold

Er det noen her som har mistet et barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går fikk jeg verdens tristeste nyehet. Min gode venninde mista sin lille baby. Hun hadde bare 8 uker igjen.

Babyen var ferdig og alt. Hun er helt knust. Alt var i orden. De hadde kjøpt barnevogn, klær og alt annet som er nødvendig når en familie økes med 1.

Hva kan jeg gjøre å si til henne?

Er det noe jeg kan gjøre i det hele tatt for å trøste henne???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff noe så grusomt! Kan ikke forestille meg i det hele tatt hvor vondt hun må ha det nå. Var det førstemann?

Håper virkelig de har mange rundt seg nå som stiller opp. Det viktigste er ikke alltid hva man sier, men bare at man er der for dem. Ikke gjemmer seg, fordi alt er så vanskelig. Det er altfor mange som trekker seg unna i sånne situasjoner. Nei, send dem en blomst, eller møt opp selv, snakk masse, og i det heletatt bare vær der for dem, så lenge de vil det selv. Men ikke la alt være opp til dem heller, slik at det er de som må ta kontakt osv.

Huff og huff :(

Skrevet

Det er hennes første ja. De mista et forster i fjor, men det hadde jo ikke kommet så langt at hun følte det noe særlig.

Jeg vet ikke om jeg kan si at hun er alene, Hun har en samboer, og de har vært sammen ei stund, men de kommer ikke fra norge, så hun har ikke foreldrene sine her.

Tenker at det må være ganske ille, siden jeg er avhengig av mamma når jeg har det helt jævlig!!!!

Skrevet

Huff så fælt. Håper dere er mange gode venninner der for henne da. Nå trenger hun dere mer enn noen gang! Sender henne mange varme tanker!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...