*~2barnsmamma~* Skrevet 16. oktober 2007 #1 Skrevet 16. oktober 2007 Sitter her alene... sykemeldt og greier...hva skal man finne på da da? JO! Man begynner å se på nettbutikkene til Ellos og H&M!!!=D Har snart brukt opp hele lønna mi jeg! Er jo så mye søtt til lillegutt, og så litt til meg da...! "Kjøp kjøp kjøp". Julegaver finner jeg også! "Kjøp videre" Nå må noen stoppe meg!! Kanskje noen har forslag til hva annet man kan finne på når man er sykemeldt med beskjed om å ta det helt med ro!? Holder på å gå på veggen her! Alt jeg har lov til å gjøre av husarbeid er også unnagjort... Noen som kan hjelpe meg før jeg gjør oss konkurs? ;o)
Mamma til snart 4 Skrevet 16. oktober 2007 #2 Skrevet 16. oktober 2007 hehe kjekt å handle;) hva er adr til h&m??
*~2barnsmamma~* Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. oktober 2007 www.hm.com Veldig kjekt å handle! Hehe! Men fryktelig farlig når man kjeder seg!=P
Kahbean Skrevet 16. oktober 2007 #4 Skrevet 16. oktober 2007 Ta opp noen hobbyer... strikk, sy, scrapbook, bak til jul, pakk inn julegaver, lag ei hjemmeside (til babyen kanskje), kryssord, les ei god bok.... ååå det er jo så mye å gjør!
*~2barnsmamma~* Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 16. oktober 2007 Har satt igang med strikking faktisk!=D Allerede strikket 3 par votter i forskjellig størrelse, 1 lue og 2 par sokker til lillegutt!=) Tenkte på å lage en scrapbook til gutten som går fra starten på svangerskapet til skolealder f.eks, men her hvor jeg bor finnes det ikke så mye scrappeutstyr/butikker å velge mellom... Kanskje du vet av en god nettside det går an å bestille fra?=)
magedans Skrevet 16. oktober 2007 #6 Skrevet 16. oktober 2007 Selv er jeg hjemme fra jobb i dag og snydens forkljøla, syns ingenting er bedre enn å ligge bare rett ut...men ser at det kan bli kjedelig i lengden Begynn på en lang bokserie - Harry Potter, Anne B Ragdes Berlinerpoplene, folket på Innhaug (Elstad) eller kanskje Thereses tilstand (har jeg ikke lest men fått anbefalt, handler mye om å vente barn). Eller lei filmer på DVD, bak boller...begynn på gitarkurs via nettet Lykke til!!! Hvor lenge har du igjen?
*~2barnsmamma~* Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 16. oktober 2007 Takk for tipset! Er jo glad i å lese og se film, så det er vel bare å handle inn bøker og div!=) Har termin 5.januar, og er sykemeldt frem til lillegutt er ute!=) Så tida kan bli lang ja!=)
Mamma'n til 2 Skrevet 16. oktober 2007 #8 Skrevet 16. oktober 2007 Hva med å samle digitale bilder inn i fotoalbum? Fotoknutsen har en fin side der? Eller organisere venner rundt deg til å samle opp ting og tang fra naturen og ha juleverksted (hadde dette selv i fjor med stor suksess. Lagde steintroll, og de ble kjempefine!), Starte å fylle fryseren med ferdiglaget mat og kaker (lasagna, kjøttkaker, gryteretter , kanelboller ect), veldig praktisk når ungen kommer ut og døgnet plutselig ikke har nok timer! Lage malen til takkekort og julekort, digitalt (mange fine maler å hente ned gratis på nettet) eller scrapbooking. Noen forslag som har fungert som glade tidstyver i min tilværesle :-)
*~2barnsmamma~* Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter #9 Skrevet 16. oktober 2007 Tusen takk for gode idéer!=) Vet du av noen bra sider på nett der det er mulig å bestille scrappe-ting?
Lille Bo Skrevet 16. oktober 2007 #10 Skrevet 16. oktober 2007 Vær så god : ) http://www.papirgleder.no/
Vetlemori Skrevet 16. oktober 2007 #11 Skrevet 16. oktober 2007 www.panduro.no Der er mange andre fine hobby ting også:-)
Mamma'n til 2 Skrevet 16. oktober 2007 #12 Skrevet 16. oktober 2007 Her fant jeg en side med masse ideer om hva man selv kan lage til babytiden - alt fra risposer, ammeputer til bæreslynge og strikkeoppskrifter: http://www.ammetaka.no/Baby/gjordetselv.php
Plompen Skrevet 17. oktober 2007 #13 Skrevet 17. oktober 2007 HEI!!! prøv papirgleder.no!! kjempemye fint der inne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå