Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2007 #1 Skrevet 16. oktober 2007 Guttene våre heter : Storm, Styrk og Birk Har to jentenavn alternativer... Irma og Norma men ønsker flere på lista. Noen forslag?
Vannmann35 Skrevet 16. oktober 2007 #2 Skrevet 16. oktober 2007 Guttene dine har jo spesielle norrøne navn, så jenta bør vel få et tilsvarende. Irma og Norma er fine navn, men bryter jo med de andre navnene. Foreslår: Birna Vilja Modil Bodil Asta Dagny Disa Eira Eiril Norunn Gøril Tordis Turil Urd
anaina Skrevet 16. oktober 2007 #3 Skrevet 16. oktober 2007 Jeg er veldig svak for Irma Skal vi over på det norrøne liker jeg veldig godt Heidrun Eir / Eira Vårin Sigyn Tindra er er nytt navn som er populært i Sverige, som er litt i sjanger med Storm og Styrk, syns jeg.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2007 #4 Skrevet 16. oktober 2007 Tusen tusen takk !!!! Eir eller Eira var knallfine. Og det var mannen min enig i. Så da blir det et av de. Tror det blir Eira
mamma fra sandnes Skrevet 16. oktober 2007 #6 Skrevet 16. oktober 2007 Hei hva med Embla det syns jeg er utrolig fint..Av eir og eira hadde jeg valgt det siste
venter på junior:) Skrevet 16. oktober 2007 #9 Skrevet 16. oktober 2007 Hei! Syns Tyra er et fint navn jeg.
Gjest Skrevet 16. oktober 2007 #10 Skrevet 16. oktober 2007 Storm, Styrk, Birk og EIRA var nydelig! Gå for Eira, det er kjempenydelig navn:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå