silhah og emilie Skrevet 16. oktober 2007 #1 Skrevet 16. oktober 2007 mange her vet hva som har skjedd i de siste ukene.. for de som kke vet så har jeg hatt en sa..har slitt en del med det samt at jeg har hatt svangerskaps kvalme og trøtthet pga hormonene nå viser det seg at alt ikke har kommet ut og jeg må ta noen kapsler som skal hjelpe kroppen med å støte ut dette som er betent har ikke tatt kaplene enda for jeg har ikke fått kommet meg på apoteket for å hente paralgin forte enda...er så sinnsykt kvalm så jeg var ikke på skolen i går pga at jeg spydde og var til lege og gyn jeg er ikke på skolen i dag pga at jeg er så uvel og trøtt tror dere jeg får sykemld for denne uka? når jeg kommer til å blø veldig mye og kommer til å være veldig trøtt (skal ta 8 paralgin forte i døgnet og jeg blir super trøtt av sterke smertestillende) vil egentlig på skolen men jeg er så ferdig må jeg da evt til legen eller holder det å ringe? han vet jo hva som har skjedd
Gjest Skrevet 16. oktober 2007 #2 Skrevet 16. oktober 2007 jeg hadde bare ringt,som du sier,de vet jo hva grunnen er.
Gjest Skrevet 16. oktober 2007 #3 Skrevet 16. oktober 2007 Siden legen vet hva som har skjedd holder det sikkert at du ringer og han kan da skrive ut en sykmelding som du kan hente når det passer deg. Du får helt sikkert sykmelding. Paralgin forte er sterke saker, og dersom du ikke er vant til å ta de er det meget sannsynlig at du blir liggende og sove og sløve hele dagen. Lykke til og god bedring! Det kommer alltid nye solfylte dager
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå