Gå til innhold

Trist, lei og sliten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har mangel på søvn pga 4 dobesøk hver natt og utallige andre plager som holder meg oppe om natta. I tillegg har jeg en jente hjemme på 3 som krever sitt. Er ofte syk og må ha henne hjemme eller i sengen om natten

Dette svangerskapet her er jeg så sliten og trett hele tiden. Koser meg overhodet ikke. Bjeffer på alt og alle og har liten tolmodighetsterskel pga plager i forbindelse med graviditeten. Bare ser frem til å få ut barnet. Har 14 dager igjen til termin og føler meg som en flodhest og greier nesten ikke smile til min egen datter og mann. Er dette fødselsdepresjon som starter litt tidlig. Bør jeg være på vakt. Husker jeg fikk en knekk på dag 3 sist. Men det gikk fort over. Nå frykter jeg at ting blir annerledes.

Andre med samme problem!?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei !

Jeg har det litt på samme måte som deg , trett og sliten hele tiden de siste ukene ! Stakkars mannen min får gjennomgå , men jeg klarer å ikke være sint /sur på snuppa på 3 ! Er kvalm , varm , sover dårlig/ikke om natten . 3-åring som kommer inn alt fra 4 - 6 om morgenen og synger og traller !

Huset ser ikke ut som jeg ønsker og jeg orker ikke gjøre noe særlig ! Syns denne graviditeten er tung i forhold til første . Men jeg føler meg ikke trist .. bare helt punktert fysisk !

Om det er en fødselsdepresjon du har begynt på tror jeg ikke ! Du er sliten , og trenger hvile ! Ta en samtale med mannen din og fortell han at du trenger mer hjelp fra han ! Evt. bruk familie hvis du har de i nærheten ! Legg deg nedpå når du har mulighet ! Kos deg med familien din . Finn på aktiviteter som ikke krever for mye av deg !

Den knekken du fikk på dag 3 sist , det var ikke barsltårene da ? Eller var du deprimert over lengre tid ? Ta i så fall kontakt med lege eller jordmor og fortll hvordan du har det !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...