Luans mamma Skrevet 16. oktober 2007 #1 Skrevet 16. oktober 2007 Jeg fikk ei flaske tran på helsestasjonen og prøvde å gi det til gutten min. Men han bare hylskreik og brakk seg, så jeg orket ikke å tvinge det i han. Nå tar ikke jeg tran regelmessig selv heller. Det finnes ikke verre smak enn tran! Det hender jeg kjøper disse kapslene, for da slipper jeg i alle fall smaken. Så nå gir jeg ham ingen ting utenom morsmelk foreløpig og han er 3 1/2 mnd.
Kondis som en murstein Skrevet 16. oktober 2007 #2 Skrevet 16. oktober 2007 Da kan du prøve d-vitamindråper istedenfor ) Det gir vi, 5 dråper, uten problem... Vi voksne tar selv trankapsler...
Mamma til to tette Skrevet 16. oktober 2007 #3 Skrevet 16. oktober 2007 Jepp både jeg og poden tar tran hver morgen. Jeg har alltid tatt det selv, kan jo ikke si at smaken er herlig men med sitronsmak er den helt greit. Poden får naturell og har de siste dagene begynt å suge på skjeen som om det var fruktmos ,-)
Gjest Skrevet 16. oktober 2007 #4 Skrevet 16. oktober 2007 Nei, vi gir Eskimo Kids i stede til ungene og tar Eskimo kapsler selv.
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 16. oktober 2007 #5 Skrevet 16. oktober 2007 Nope, men gir d-vitamindråper...har aldri taklet lukten av tran, og blir rett og slett kvalm av den... D-vitamindråper er supre, og smaker ingenting.. Tar selv natur-omegakapsler...
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2007 #6 Skrevet 16. oktober 2007 Her har tran gått ned på høykant fra vi begynte med det ca 5 uker gammel. Må nevne et tips som kan være greit: varm teskjea opp under rennende varmvann først før du tar oppi tran. Så blir den kjøleskapskalde tranen passe temperert. Tror iskald tran må være ubehagelig for de små som er vant til "pisslunka" morsmelk.
mamsentilprinsen Skrevet 16. oktober 2007 #7 Skrevet 16. oktober 2007 omega 3 til meg og d-vitamindråper til poden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå