Attpåklatten :-)™ Skrevet 16. oktober 2007 #1 Skrevet 16. oktober 2007 Vil sende deg 1000 klemmer, for det trenger du nå. Du stiller opp som en ekte venn gjør. Setter egne behov til side og er tilgjengelig for de som trenger deg mest......du er god og full av omsorg for de rundt deg:-) Håper du også husker å ta vare på deg selv oppi alt sammen....du var den som minnet meg på det til stadighet da jeg trengte det, nå er det min tur til å minne deg på akkurat det samme. Du trenger også en arm eller ti rundt deg nå....bruk de du har nært og hent din energi også, ikke bare øs den ut. Det gagner ingen til syvende og sist vennen min. Du vet hvor du finner meg om du måtte ønske det og jeg vil du skal vite at jeg er uendelig takknemlig for den rollen du tok overfor meg når jeg trengte det mest.....du ga deg ikke og det takker jeg deg for:-) Bamseklemmer til deg fra meg
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 16. oktober 2007 #2 Skrevet 16. oktober 2007 Oj, det var sterkt! Tusen takk for gode ord!!! Og stor bamseklem tilbake!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå