Arb.ledig husmor Skrevet 16. oktober 2007 #1 Skrevet 16. oktober 2007 Hvordan gjorde dere det med overnatting til gjestene? Fant dere overnattingsplasser til evnt. gjester før dere sendte ut invitasjonene, og skrev der om ulike steder de kunne bo? Eller overlot dere dette til gjestene selv å finne ut av? Vi skal ha bryllupsfesten på en Cafè, og der leier de ut to hytter, med 4 sengeplasser i hver. De har vi tenkt å leie. Men hva med resten av gjestene da? Vi bor selv 1 time og 15 minutter fra der festen skal være, og har ikke tenkt å bo der bryllupsnatten. Natten før, vil jeg sikkert være hos min forlover eller en annen jeg kjenner. Og sambo sover nok der sammen med sin forlover. Vi har valgt en kompis av meg til å være toastmaster, og han kommer fra Kristiansand til Bergen for å være dette. Betalte dere noe for toastmasteren, isåfall hva? Vi hadde bedt ham uansett om han hadde sagt ja eller nei til å være toastmaster, og det vet han om.
♥Prinzessin♥ Skrevet 16. oktober 2007 #2 Skrevet 16. oktober 2007 Gjestene fant ut av det selv, men det kan jo være greit å være behjelpelig dersom det er veldig mange tilreisende. Vi valgte også en kompis til å være toastmaster, og han fikk (selvfølgelig) ikke betalt! Han var jo gjest på lik linje med de andre, og det burde dessuten være en ære å bli spurt om å være toastmaster. Jeg ville blitt fornærmet dersom brudeparet skulle betale meg for å være toastmaster. Hold på pengene, du. :-)
Marimekko ♥2 gutter♥ Skrevet 16. oktober 2007 #3 Skrevet 16. oktober 2007 Vi hadde ikke så mange tilreisende, men det var noen. Vi ordnet ikke med overnatting til de, det fikk de ordne selv Var mest familie som kkom reisende da, og de bodde hos andre i familien. Men, personlig synes ikke jeg det er noe brudeparet skal behøve å tenke på, man har nok av annet å fikse Jeg hadde kommet i et bryllup som jeg måtte ha reist til uansett og fikset overnatting selv.
It's all about me Skrevet 16. oktober 2007 #4 Skrevet 16. oktober 2007 Overnatting hvis nødvendig var gjestene oppegående nok til å ordne selv.
Arb.ledig husmor Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 16. oktober 2007 De fleste tilreisende er fra sambo sin familie, inkl mor og samboeren hennes, og søster m fam(mann og 2 barn). Pluss noen andre da, om de ønsker å komme... Det blir noen tilreisende fra min familie også, men de finner slekt og venner til å ligge hos.
firemerkersmør Skrevet 16. oktober 2007 #6 Skrevet 16. oktober 2007 Vi hadde festen på et hotell så foreslo i invitasjonen at du kunen overnatte der, og telfon og priser. De ordnet selv, og kunne eventuelt sove andre steder hvis de ønsket det. Toastmaster var gjest, så han fikk ikke noe annet enn takk. Vi bodde et annet sted enn gjestene.
lenej :o) Skrevet 16. oktober 2007 #7 Skrevet 16. oktober 2007 min familie bodde i leiligheta vår/hytta vår. vi i campingvogna, min kjære sin familie sov hos foreldrene hans og broren sitt hus.
grå :) Skrevet 16. oktober 2007 #8 Skrevet 16. oktober 2007 vi skaffa overnatting til de som spurte. hadde feiringa i nærheten av mine foreldre så det var jo greit nok. fant også priser og telefonnumre og sånt til de som spurte etter annen overnatting. toastmaster og forlovere var venner av oss og fikk en liten ting hver seg bare
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 16. oktober 2007 #9 Skrevet 16. oktober 2007 Vi skal ha på hotell, så vi har reservert 8 rom.. Men blir bare mine foreldre, og min tante/onkel+søskenbarn som kommer til å overnatte.. Trist at ikke flere ville, men kan jo ikke tvinge folk til å overnatte heller =) Så vi har snakka med alle nå, 1 år før bryllupet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå