☆Anonymia☆ Skrevet 16. oktober 2007 #1 Skrevet 16. oktober 2007 hvor mange flasker med mme skal en på 6-7 mnd ha pr dag ? si på ca 150 ml ca ? holder det at han får til frokost og kvelds eller skal han ha en til ?
Gjest Skrevet 16. oktober 2007 #3 Skrevet 16. oktober 2007 Vil tro 1-2 flasker til.Hørtes lite ut med morgen og kveld.
☆Anonymia☆ Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 16. oktober 2007 hm..ok..men hva om han ikke vil ha det da? viss jeg skal ha 4 flasker må jeg tvinge det i han..
Gjest Skrevet 16. oktober 2007 #5 Skrevet 16. oktober 2007 Det holder å gi morgen og kveld. Min gutt vil heller ikke ha mer. Spurte HS og de sa det holdt i lange baner. Det er flere som må slutte å amme og ikke vil begynne med mme - de gir jo bare vann frem til 1år. Men fast føde må han jo da få
☆Anonymia☆ Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 16. oktober 2007 ja han får grøt og mme til frokost og kvelds + middag og frukt..så jeg syns det hadde blitt fryktelig mye mme mellom der..han skal få vann til middagen...
snartmammapåny Skrevet 16. oktober 2007 #7 Skrevet 16. oktober 2007 Gi han det han vil ha. Ikke vits å tvinge i han. Småen her drikker mme kl 14 (ca) Så får han en flakse på sengen kl 19-1930 OG en flaske om natten når han vokner og er sulten (alt fra kl 02 til 05, veldig varierende når) Det blir 3 *175ml (lager av 150ml vann) Utenom får han vann, babyjuice og sviskesaft alt etter hva jeg har i hus og hva han vil ha.
☆Anonymia☆ Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 16. oktober 2007 nei jeg har ikke tenkt å tvinge han til å drikke mer,det er ikke noe poeng i ..men om han burde fått mer begynner jeg å tenke litt..for det er ikke mulig å få i han mer..han trenger ikke mer enn han får liksom..
snartmammapåny Skrevet 16. oktober 2007 #9 Skrevet 16. oktober 2007 Men var ikke Marcus litt stor på kurvene? (synst å ha lest det i et innlegg for litt siden) I så fall er det iallefall ingen vits i å gi så mye mme, han får nok mer enn nok fra grøt og middag. Få i han vann eller juice til måltidene så har han det nok som plommen i egget:D
☆Anonymia☆ Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter #10 Skrevet 16. oktober 2007 jo det stemmer det hehe..er en liten plugg jeg har,skjønner ikke helt hvorfor,han er jo ikke feit i det hele tatt..men men.. joda han har det kjempe digg,han skriker aldri etter mat,for han får på klokkeslett hverdag..så han er en meget fornøyd baby,derfor mente jeg at han ikke trenger mer enn 2 flasker..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå