Gå til innhold

noen som vet ? trenger litt hjelp..

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor mange flasker med mme skal en på 6-7 mnd ha pr dag ?

si på ca 150 ml ca ?

holder det at han får til frokost og kvelds eller skal han ha en til ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil tro 1-2 flasker til.Hørtes lite ut med morgen og kveld.

Skrevet

hm..ok..men hva om han ikke vil ha det da?

viss jeg skal ha 4 flasker må jeg tvinge det i han..

Skrevet

Det holder å gi morgen og kveld. Min gutt vil heller ikke ha mer.

Spurte HS og de sa det holdt i lange baner. Det er flere som må slutte å amme og ikke vil begynne med mme - de gir jo bare vann frem til 1år.

Men fast føde må han jo da få:)

Skrevet

ja han får grøt og mme til frokost og kvelds + middag og frukt..så jeg syns det hadde blitt fryktelig mye mme mellom der..han skal få vann til middagen...

Skrevet

Gi han det han vil ha. Ikke vits å tvinge i han.

Småen her drikker mme kl 14 (ca)

Så får han en flakse på sengen kl 19-1930

OG en flaske om natten når han vokner og er sulten (alt fra kl 02 til 05, veldig varierende når)

Det blir 3 *175ml (lager av 150ml vann)

Utenom får han vann, babyjuice og sviskesaft alt etter hva jeg har i hus og hva han vil ha.

Skrevet

nei jeg har ikke tenkt å tvinge han til å drikke mer,det er ikke noe poeng i ..men om han burde fått mer begynner jeg å tenke litt..for det er ikke mulig å få i han mer..han trenger ikke mer enn han får liksom..

Skrevet

Men var ikke Marcus litt stor på kurvene? (synst å ha lest det i et innlegg for litt siden)

I så fall er det iallefall ingen vits i å gi så mye mme, han får nok mer enn nok fra grøt og middag. Få i han vann eller juice til måltidene så har han det nok som plommen i egget:D

Skrevet

jo det stemmer det :)

hehe..er en liten plugg jeg har,skjønner ikke helt hvorfor,han er jo ikke feit i det hele tatt..men men..:P

joda han har det kjempe digg,han skriker aldri etter mat,for han får på klokkeslett hverdag..så han er en meget fornøyd baby,derfor mente jeg at han ikke trenger mer enn 2 flasker..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...