Gjest Skrevet 16. oktober 2007 #1 Skrevet 16. oktober 2007 Man får vel bare ta alt det positive man får hehe... Tidligere var rekorden 45 min (bortsett fra et par ganger han sov noen timer når han var helt, helt nyfødt) og det vanlige er ca 30 min. Men han er jo ikke uthvilt da, så nå sover han videre på armen min, stander prosedyre. Dere som har fulgt med på meg vet at mini på 4 mnd ikke akkurat sover så bra, så derfor blir jeg like glad hver gang han sover mer enn 30 min på et annet sted enn armen min/pappaen sin. Var til kiropraktor igjen i går, for 8 gang, det var vist ny rekord for kiropraktoren på antall ganger å ha en baby inne. Mini hadde en stor låsning i nakken og det smalt i hele rommet når kiropraktoren løste det opp og etterpå merket jeg at hele ungen var mykere i kroppen og han har vært mye blidere i dag enn han pleier, så dette hjalp vist på :-) Men kiropraktoren var enig i at vi burde utrede ham for Kiss da, han sa det ikke er normalt at en så liten baby sliter med låsninger og stivhet i rygg og nakke slik mini gjør. Så håper vi snart får time og kanskje enda lengre soveøkter og en smertefri baby.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå