Gjest Skrevet 16. oktober 2007 #1 Skrevet 16. oktober 2007 til å kjøpe flere bokser med slike småkaker idrettslag f.eks selger:( Vet dere hvor sinsykt lyst jeg har på de sjokoladebollene???? Det er tortur å ha de i hus!! buhuhuhu gi meg styrke
Gjest Skrevet 16. oktober 2007 #2 Skrevet 16. oktober 2007 For ei teit svigerinne du har:( Send de over til meg du, så skal jeg passe på de for deg;)
Mille** Skrevet 16. oktober 2007 #3 Skrevet 16. oktober 2007 Fyyyy, det var utrolig dårlig gjort!! Tenk å ha sånne folk i familien sin da, stakkars deg!!! Hadde aldri klart å hatt sånt i hus, hadde vært borte på en dag (formiddag)! ;o)
Min *lille* prins*er stor* Skrevet 16. oktober 2007 #4 Skrevet 16. oktober 2007 like greit å kvitte seg med problemet med en gang:) kos deg!
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 16. oktober 2007 #7 Skrevet 16. oktober 2007 ååå, de er gode ) også de havrekjeksene med sjokolade imellom... naboen her solgte i fjor. tjente gode penger på meg ) håper jeg får kjøpt i år også, men ikke før 22 desember.,.. ha ha
Gjest Skrevet 16. oktober 2007 #8 Skrevet 16. oktober 2007 mmmmmmmmmmmm namnam måtte smake på en......svake menneske:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå