Gå til innhold

Da blir det visst abort...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 9 uker gravid, med nr 3... Samme far til alle.

Fikk vite i går at typen har vært utro... Til gangs... Han har rota me dama til sjefen sin... "Vært på" ei felles venninne av dem, å hadd forlovelsesplaner me eksen sin...

Tok en tlf til sjefen hans i dag og fortalte det. Skulle ringe på ham senere i dag. Gjorde det for at han skal slippe å få vite det mye senere, og at alle vennene hans visste det...

Huff...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

fryktelig trist!

abort trenger jo ikke å væreeneste utvei her, men im det er eneste utvei for deg så er jo alt bare fryktelig fryktelig trist!

klem

Skrevet

Huff da... Vet ikke hva jeg skal si jeg..

Vil ikke ha barnet uansett da?

Mange varme klemmer fra meg.

Skrevet

Skulle gjerne hatt dette barnet også, men ut i fra omstendighetene blir det nok for mye... Har to fra før som trenger sitt også, og blir jo alene nå... Er ikke interessert i å ha noe forhold med ham lengre nå. Er så utrolig lei meg nå...

Skrevet

Stakkars deg! Ikke lett å tenke klart nå skjønner jeg. Men: Ikke ta abort for å straffen pappen i hvert fall! Jeg er sikker på at du klarer et barn til!! Dessuten er dere jo fremdeles to foreldre, bare at dere ikke er sammen lenger. Dette klarer du!!

Skrevet

Så klart, du må selv føle på hva du makter og ikke. Men er helt sikker på at det går bra om du velger å beholde det. :) Og som sagt over her, dere er jo fortsatt to foreldre.

Men dette må du finne ut av selv.. Hva som er riktig for deg.

Trist når livet man har faller i grus på dette viset... Men du kommer gjennom det.

Alle gode ønsker fra meg.

Skrevet

Heisann.

Jeg er i samme situasjon som deg...

Har to barn med min mann og venter nr tre...

Han nekter for at han har vært utro.....og gjør alt for å motbevise dette...med å gi meg arb.raporter og slike ting for å vise hvor han har vært til enhver tid...

Det er ikke lett...Jeg bor sammen med han ennå...han nekter å flytte ut og

jeg vil bo her pga våre barn...

Men så tenker jeg at det er jo veldig mange som er utro......men de fleste får ikke vite det. Jeg var en av de som fikk vite det, og tror ikke han tar flere slike "stunt"......Men uansett så skal denne babyen jeg bærer under mitt hjerte få leve opp og bli lykkelig.....Den skal ikke få svi for sin idiotiske fars dumme handlinger.

Hva sier mannen din??

Inrømmer han det?? Er han lei seg??

Skrevet

Jeg skal ikke si HVA du skal gjøre i denne situasjonen. Jeg håper bare alt ordner seg til det beste for dere alle, og sender deg en stoooor trøsteklem. Føler med deg. Noe så vondt altså!!! Ønsker deg alt godt. Klemklem

Skrevet

Nå er jo dette veldig nytt for deg, la det gå noen dager eller 1-2 uker, du har jo heldigvis litt tid på deg for å summe deg. Som andre her har sagt, abort er ikke den eneste utveien, dere er fremdeles to foreldre og hjelpeordningene er gode. Selvsagt har du siste ordet da.

Skrevet

Nå har han ringt flere ganger! Blånekter selvfølgelig på alt, hadde ikke ventet noe annet... Brøler i tlf til meg og ber meg dra meg oppover på jobben hans med en gang! Skal møte eksen hans utenfor jobben hans ca 15.30. Da blir det nok andre boller. Det er henne han har rotet med. Samt at dama til sjefen jobber vegg i vegg med ham!

Han har ikke hatt ungene alene noen gang. Hvordan skal det da bli med endå et barn å forholde seg til, når han holder på slik?

Skrevet

Uff stakkars deg!

Skal du treffe eksen hans uten at han vet det, og troppe opp på jobben hans? Utrolig tøft gjort av deg! Stå på :-)

Gi oss en oppdatering på hvordan det går da!

Skrevet

Jepp, det skal jeg! Så får vi se da, om det blir en annen låt i pipa!...

Kikker innom senere!

Skrevet

Må si du er tøff.

La oss høre hvordan det går da.

Og lykke til.

Skrevet

Dette er jo en helt ubeskrivelig situasjon! Jeg håper du får muligheten til å tenke på hva som er aller best for DEG nå. Og dine to små.

Det blir veldig mye å forholde seg til fremover...Håper du har noen gode venner og familie rundt deg. En ting skal du i allefall vite og alltid huske: Dette var aldri din feil!

Skrevet

Hei igjen.

Ville bare minne deg på at ungene dine må få lov til å være glad i pappaen sin uansett, så ikke skjell ham ut foran ungene dine. La dem få ha pappaen sin selv om han har sviktet deg. Alle barn har rett til å være glad i begge foreldrene sine. Ille nok for ungene at mamma og pappa krangler, men for deres skyld må du prøve å skåne dem for det verste. Klarer du ikke det må du be om hjelp fra besteforeldre en stund til det har roet seg. Barna dine fortjener det.

Lykke til. Trøsteklem fra

Skrevet

huff,skjønner hvordan du har det!! jeg var 27 uker på vei med nr fem da jeg fant ut at han var utro. nå ligger verden skjønneste lille frøken her,og selv om jeg akkurat da følte jeg ikke ville ha barnet pga omstendighetene,så er hun dypt elsket og hjertelig velkommen:))

håper virkelig det ordner seg for deg!! nå har jeg det helt topp,selv om det er slitsomt å være alene noen ganger.

lykke til uansett hva du betemmer deg for :))

Skrevet

Huff, så utrolig kjipt :(

Kan tenke meg at det er tøfft for deg nå. Håper at alt ordner seg til det beste, uansett hva du velger. Bare tenk godt gjennom det, slik at du ikke angrer etterpå.

*senderdegmassetrøsteklemmer*

Skrevet

Kan tro det bli koselig steming på jobben nå! Var visst ei frøken (dama til sjefen) som ikke ble så høy hatten lengre! Han selv fikk blåst i i fra seg, og kommer og henter tingene sine snart nå. Jaggu finnes det sinne i meg også gitt!

Stakkars sjefen, ble passe med seg, men sa til ham at slike ting unner jeg ingen, og mente det var på sin plass at jeg sa det til ham! Han takket meg, og ska l fordøye det litt før han tar det opp med damen...

Så får vi se hva jeg gjør... Skal til legen på torsdag i alle fall!

Skrevet

Huff, stakkars, stakkars deg! Det er nok ikke lett å vite hva du skal gjøre, og det er bare du selv hva som er riktig for deg. Men uansett hva som skjer, så prøv å bevare et "sivilisert" forhold til faren for barnas skyld, de fortjener å ha to foreldre. Ønsker deg masse lykke til med det som kommer nå. Stor trøsteklem,

Skrevet

Huff..dette var grusomt å lese! Ingen fortjener et sånt slag i trynet! Spesielt ikke når du er gravid midt oppi det hele..=(

Jeg skal ikke komme her og komme her å fortelle deg hva du skal gjøre.. Men vil bare fortelle om min venninne som kom i samme situasjon(borsett fra at hun ikke var gravid). De har 2 små barn sammen, og her var det hun som var utro. Mannen hennes ville selvsagt flytte fra henne med det samme, men med noen timer hos samlivsterapeut ble det en god ordning på det hele. Det ble ikke en lett prosess, men de var enige om å fortsette å gå i terapi for å redde forholdet, mest for barnas skyld!

Terapi kan være løsningen på det meste. Det er min mening.

Skrevet

Takk for mange svar, gode råd, og trøstende klemmer!

Har fått god kontakt med eksen hans, og hun er ei kjempedame!! Tydelig at noe hadde blitt forsøkt oppklart i går, for i løpet av natten var vi begge slettet som "venner" fra facebook og nettby, samt blokkert fra msn av sjefen og dama hans. Faren til mine barn blokkerte eksen sin fra msn i dag! Han logget på i morges, og plutselig var han avlogget igjen, men ikke til meg!

Har fått høre mye om alt de siste dagene, og det er bare utrolig hvor falsk mennesker kan være! Trodde jeg kjente ham jeg... :/

Skal til legen i morgen, så får ta en ordentlig prat me ham, så får jeg ta valget da, alene...

Skrevet

Ønsker deg bare lykket til:)

Skrevet

Ikke så mye man kan si......

Men dette er ikke en enkel situasjon å havne opp i...Du virker som ei kjempesterk jente......og finner nok ut av hva som er rett for deg å gjøre.

Jeg ønsker deg lykke til med valget ditt.....og håper alt går bra for deg til slutt.

Kjempe klem...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...