Gå til innhold

tuuuusen takk intensity :))))))


Anbefalte innlegg

Skrevet

for rådet om mye juice først...HAN DRIKKER :))))))

har ikke funnet noe han liker,men eplejuice likte han...))

håper han tåler dette nå da.han er 6 mnd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra, kjenner deperasjonen.

Men vær obs du kan komme til å få mye kritikk for å gi juice, men de viktigste er at de drikker når de trenger veske og at det er en overgangsperiode.

Det finnes også barenjuice fra Hipp som er god, den er litt mildere for magen.

Skrevet

Nå vet ikke jeg historien bak dette, men vær obs på "sterk" og "syrlig" cføring når de drikker mye juice.

Skrevet

ja det blåser jeg i,han kan ikke få mme til alt,og heller juice da...har prøvd både hipp og nestlè sine men han likte ikke noen av dem..kan prøve uten å vanne dem ut.

Skrevet

ok,han får ikke mye da,kun for å dempe tørsten og for å venne han til noeannet enn mme..

Skrevet

Det er kun for å smaksette vannet. Og gradvis gå over til mer og mer vann.

Skrevet

ja det jeg mener..:)

 

Skrevet

Syns det hørest ut som en god idè :)

 

Jr elsker juice, og jeg blir helt bløt når han kommer bort og spør: "jush?" og ser på meg med store brune øyne - det er vanskelig å si nei da til en på 17 mnd.

Skrevet

ååååå ser det for meg..:))

mini har også brune store fine øyne..kommer til å ha vanskeligheter md å si nei til han i fremtiden..hehehe..:P

 

ble så glad nå,endelig noe annet enn den mme en..

håper han blir mer og mer glad i vann da..:)

Skrevet

Det blir sikkert to hjerteknusere ;)

 

Han blir helt sikkert mer glad i vann etterhvert. Det e nok bare uvant, og når han nå får øynene opp for juice så finner han sikkert ut at annen drikke ikke er så værst heller.

Skrevet

ja det jeg satser på..:)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...