☆Anonymia☆ Skrevet 16. oktober 2007 #1 Skrevet 16. oktober 2007 for rådet om mye juice først...HAN DRIKKER ))))) har ikke funnet noe han liker,men eplejuice likte han...)) håper han tåler dette nå da.han er 6 mnd.
It's all about me Skrevet 16. oktober 2007 #2 Skrevet 16. oktober 2007 Så bra, kjenner deperasjonen. Men vær obs du kan komme til å få mye kritikk for å gi juice, men de viktigste er at de drikker når de trenger veske og at det er en overgangsperiode. Det finnes også barenjuice fra Hipp som er god, den er litt mildere for magen.
Gjest Skrevet 16. oktober 2007 #3 Skrevet 16. oktober 2007 Nå vet ikke jeg historien bak dette, men vær obs på "sterk" og "syrlig" cføring når de drikker mye juice.
☆Anonymia☆ Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 16. oktober 2007 ja det blåser jeg i,han kan ikke få mme til alt,og heller juice da...har prøvd både hipp og nestlè sine men han likte ikke noen av dem..kan prøve uten å vanne dem ut.
☆Anonymia☆ Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 16. oktober 2007 ok,han får ikke mye da,kun for å dempe tørsten og for å venne han til noeannet enn mme..
It's all about me Skrevet 16. oktober 2007 #6 Skrevet 16. oktober 2007 Det er kun for å smaksette vannet. Og gradvis gå over til mer og mer vann.
Gjest Skrevet 16. oktober 2007 #8 Skrevet 16. oktober 2007 Syns det hørest ut som en god idè Jr elsker juice, og jeg blir helt bløt når han kommer bort og spør: "jush?" og ser på meg med store brune øyne - det er vanskelig å si nei da til en på 17 mnd.
☆Anonymia☆ Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter #9 Skrevet 16. oktober 2007 ååååå ser det for meg..) mini har også brune store fine øyne..kommer til å ha vanskeligheter md å si nei til han i fremtiden..hehehe.. ble så glad nå,endelig noe annet enn den mme en.. håper han blir mer og mer glad i vann da..
Gjest Skrevet 16. oktober 2007 #10 Skrevet 16. oktober 2007 Det blir sikkert to hjerteknusere Han blir helt sikkert mer glad i vann etterhvert. Det e nok bare uvant, og når han nå får øynene opp for juice så finner han sikkert ut at annen drikke ikke er så værst heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå