Holly❄️ Skrevet 16. oktober 2007 #1 Skrevet 16. oktober 2007 hehe, har 2 flotte barn og bestemt oss for at 2 holder.. mannen min vil iallefall ikke ha flere:p Jeg har gått på p-sprøyta, men bestemte meg for og gå over til noe annet.. ble p-piller mens, jeg tenker på saken. Legen kom med at det kanskje var like greit at mannen steriliserte seg, så slipper vi og tenke mer på dette... men, så plutselig fikk jeg småpanikk, om at vi da aldri kan få flere barn.. jeg er 23 år,mannen er 26. Snakket sammen i går om dette og plutselig fant vi vel mer eller mindre ut at om 4-5 år så kan vi kanskje prøve og få en til??? hehe, kjenner meg spent... og at jeg faktisk kunne tenkt meg en unge til... etterhvert;) SÅ SPENNENDE!!!! Da blir jo ungene ca 4 og 6 år.. Hm... nå ble jeg litt rar i kroppen...
Holly❄️ Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. oktober 2007 ja, det er vel derfor jeg ble litt satt ut på tanken at nå er det slutt på flere barn... Jaja, er jo lenge til vi event prøver igjen da, men er en herlig tanke og vite at vi kanskje blir en til;)
Mille** Skrevet 16. oktober 2007 #4 Skrevet 16. oktober 2007 Artig! Dere er kanskje litt for unge til å ta en så livslang avgjørelse, mannen min gjorde det nå når han var 33. Angrer ikke. )
Gjest Sekretøsa Skrevet 16. oktober 2007 #5 Skrevet 16. oktober 2007 Sånn tenker jeg og. VI har 2 nå (jeg 1, vi 2) jeg vil absolutt ikke ha flere, og sånn som det er nå så kan vi ikke få flere. Har bare 2 soverom, som er altfor små som de er ;o) Men etterhvert..ja, kanskje...hehe. Gøy og leke litt med tanken ;o) Sambo er 34, men jeg er jo bare 22.. så jeg er jo enda ung
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå