Gå til innhold

Hva skjer med oss?:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

hehe, har 2 flotte barn og bestemt oss for at 2 holder.. mannen min vil iallefall ikke ha flere:p

Jeg har gått på p-sprøyta, men bestemte meg for og gå over til noe annet.. ble p-piller mens, jeg tenker på saken. Legen kom med at det kanskje var like greit at mannen steriliserte seg, så slipper vi og tenke mer på dette... :)

men, så plutselig fikk jeg småpanikk, om at vi da aldri kan få flere barn.. jeg er 23 år,mannen er 26. Snakket sammen i går om dette og plutselig fant vi vel mer eller mindre ut at om 4-5 år så kan vi kanskje prøve og få en til??? :)

hehe, kjenner meg spent... og at jeg faktisk kunne tenkt meg en unge til... etterhvert;)

SÅ SPENNENDE!!!! :)

Da blir jo ungene ca 4 og 6 år.. :)

Hm... nå ble jeg litt rar i kroppen... ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, det er vel derfor jeg ble litt satt ut på tanken at nå er det slutt på flere barn... :)

Jaja, er jo lenge til vi event prøver igjen da, men er en herlig tanke og vite at vi kanskje blir en til;)

Skrevet

Artig! Dere er kanskje litt for unge til å ta en så livslang avgjørelse, mannen min gjorde det nå når han var 33. Angrer ikke. :o)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Sånn tenker jeg og. VI har 2 nå (jeg 1, vi 2) jeg vil absolutt ikke ha flere, og sånn som det er nå så kan vi ikke få flere. Har bare 2 soverom, som er altfor små som de er ;o) Men etterhvert..ja, kanskje...hehe. Gøy og leke litt med tanken ;o) Sambo er 34, men jeg er jo bare 22.. så jeg er jo enda ung :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...