Gå til innhold

Gi Dr. Yppert et eget forum


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Så kan alle de som dyrker han og det lavmålet han lirer ut av seg holde til der inne.

En ting er at det er en Krangleside, men det språket hans og de tingene han sier er over streken. Hadde han vært ute av veien hadde dere kanskje hatt tid til å se innleggene som ellers burde slettes og fikse problemet med Din Egen Side.

 

Alle hadde vunnet på et eget "Dr.Yppert er løs" forum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Som om ikke anonyme gjør akkurat det samme der inne?? Gi dem også et eget forum da så er vi kanskje fri problemet i hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym har lirt ut av seg mye mer dritt enn Yppert noensinne vil kunne klare. Ondskapsfull, psykopatisk dritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øh.. Tror det er mer enn en anonym som står for dritten.Yppert er en plage.Oppfører seg rett og slett vemmelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener å huske at Kranglesiden ble opprette for noe. Var det ikke meningen at de hårsåre skulle kunne kooooooooooooooze seg i fred på Skravlesiden da? Hvorfor blir det så sutring for at man ikke liker det man leser på Kranglesiden? Har dette egentlig noe med Yppert å gjøre, eller er det ikke egentlig slik at det alltid finnes noen som har et behov for å hente fram fy-fy-fingeren for å bygge opp under sitt eget image som "ordentlig"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må jo bare få si noe je også før innlegget mitt slettes, (Da vaktbikkjsa til Siri) FÅR KRAMPER HVER GANG HUN SER NICKET MITT:-) Problemet er vel at som Lillejonas har fått frem, at denne kranglesiden er for oss kranglere, men ofte får besøk av noen anonyme kalkunfit..... som slenger rundt seg med oppgulp som tydeligvis er godtatt og akseptert blant både Moderator Siri og Vaktbikkje Hannah. De anonyme kalkunfi... løper så inn her for å forklare at ordbruken er litt grotesk og ligger langt unna det som er akseptert innen kirken. Må da for pokker innføre dette på reglene hvis dette er ulovlig da:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Amen... eller det ble feil... Halleluja, nei faen jeg får ikke disse ordene helt til jeg... men så er ikke jeg kirke gjenger heller da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym, pms i dag ja. Hvis du bruker litt tid på å tenke tilbake så er det kanskje en grunn for at kranglesiden ble opprettet......???? Mulig en grunn for at det også heter "kranglesiden".

Dere anonyme som ikke klarer å respektere at vi alle kan ha godt av ved å spy ut verbale drittord burde kanskje sette på barnesikringen på pc slik at dere ikke kommer inn på nettsider som bruker banneord eller ord med SEX i.!! Da får dere silt ut Yppert og andre nettbrukere som snakker fra levra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dr. Yppert hadde nok kjedet seg da tror jeg. Han tar nok plass som han gjør, så det gjør vi ikke.

Men takk for tipset!

Ha en riktig god helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...