Gå til innhold

hehe, må skryte litt.. :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde martin i sengen og la han på magen for å trene nakken. han lå og holdt hodet sitt mot ene siden, og så havnet gutten på rygg. Han er bare 2 mnd og 6 dager, men synes det var godt gjort selv om det sikkert ikke var bevisst. Synd jeg ikke filmet det. ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe... Ja de er søte når de tipper rundt og så blir de jo så forskrekket :-) Mine to eldste datt nesten aldri rundt, men mini gjorde dette masse en periode når han var 3-6 uker gammel, skvatt litt til de første gangene ;-) Det er nok ikke besvist nei, men det er artig likevel!

Skrevet

han skvatt ikke. bare gliste. var så skjønt å se på.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...