Gå til innhold

Tips til dem som ikke har kjent babyen enda.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er førstegangs, så er ikke noe ekspert altså. Jeg har ligget med en hand på magen og kjent og kjent etter babyen , men ikke noe tegn. Så prøvde jeg å kjenne uten å trykke handa på magen- det hjalp i alle fall meg. Kjenner henne når jeg bare kjenner etter, men ikke med hand på magen. Må ligge rett ut, med hode litt opp. Helst stille, slik at jeg kan konse....:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor langt er du på vei da?

Skrevet

Kjente henne i uke 17. Nå snart 21. Kjenner henne fortsatt ved ikke ha handen på magen. Kanskje fordi jeg i utgangspunktet ikke var kjempetynn, og har morkaken foran? (polstring hehe)

Skrevet

det er ikke så lett og kjenne det utvendig tidelig,men legg deg på venstere side(for da velter barnet vekk fra organene dine)Så kan du ligge og kjenne etter...det funker på med:)

Skrevet

hei jenter, dette syntes jeg og er fryktelig vanskelig. Jeg er selv førstegangs og har jo ikke idè hvordan det skal kjennes ut. men syntes at jeg kjenner noen bobler på kveldstid av og til og tror nesten det må være den lille. Kan ikke komme på noen annen logisk grunn, er i slutten av uke 18 så det er vel kanskje på tide:)

Skrevet

Mange som beskriver følelsen som bobler.. Jeg husker jeg kjente og kjente og kjente etter,men kjente hverken bobler som sprakk, sommerfuglvinger eller fiskehaler. Eneste jeg fant ut da jeg faktisk kjente det (og flere med meg) er at det kjennes ut som leamus,og bare på ett sted i magen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...