Gå til innhold

For en natt vi har hatt!! Stakkars jenta mi.. (ekle detaljer..)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ved tre tiden i natt roper hunn på meg og sier hun har vondt i magen.. Jeg går inn til henne og trøster og gir litt å drikke, og hun sovner igjen.. Det samme gjør jeg.. 3 kvarter senere står hun i gangen og skriker.. Jeg går for å se hva det er, og hun har den værste diareen jeg har sett på mange år.. DEt bare renner igjennom bleia, nedover bena, utover gulvet.. Usj.. Strakkars unge.. Jeg får av henne bleia og holder henne over doen til hun er ferdig, og deretter var dusjen neste.. Ungen blir ren og pen, jeg setter på vaskemaskin med bæsjeklær, vasker gulv, tar på henne ny pysj, går ut med bæsjesøppel, og vi går og legger oss igjen.. Etter 30 minutter hører jeg et nytt skrik og jeg går inn for å se hva det er nå.. Da har hun spydd ned hele rommet sitt, mildt sagt,, Pån igjen med vasking, bytte på seng, dusjing av unge, gjør klart til ny vaskemaskin (den andre var ikke klar ennå!), skurer gulv og leker.. hun har vært pigg siden vi stod opp nå i dag heldigvis.. Syns så synd på henne i natt.. Hun var så hjelpesløs stakkar..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff da, stakkars liten og stakkars mamma. Slitsomt med sånne netter, får håpe det har gått over nå. :o)

Skrevet

Huff å huff, det er den verste syken som finnes!!

Vi hadde en nesten lik natt for noen helger siden, men slapp unna diareen!! Heldigvis pleier det å gå fort over!!

God bedring, håper at dere andre slipper unna!!

Skrevet

Huff da, stakkars lita :(

Bra at hun er bedre da :)

Synes du er flink som klarte å vaske etter henne også jeg da, oppkast og diare er greittil vanlig, men nå som jeg ergravid tåler jeg ingen ting ;o)

God bedring til snuppa :o)

Klemmer fra

Skrevet

Takk :) Hun har vært pigg i dag, men har ingen særlig matlyst.. Drikker bra da.. Har bytta en bæsjebleie til, men den var bedre enn den i natt.. Får håpe det ble med dette og at det ikke kommer mer..

Skrevet

Skal si jeg slet snuppelure.. hehe.. Er ikke helt pigg på den fronten selv om dagen.. Værste kvalmen er over nå, men det ble en del brekninger fra min side og.. Og selvsagt jobba gubben nattan så han var ikke hjemme.. Hadde han vært det vet jeg om en som skulle fått vasket.. hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...