Rogalandsjente -og lillegull:) Skrevet 16. oktober 2007 #1 Skrevet 16. oktober 2007 bestilte noen regnjakker, og fikk feil str. hva mener selger når han sier: Will welcome you next time to patronize ??
Gjest Skrevet 16. oktober 2007 #2 Skrevet 16. oktober 2007 "Vi ønsker deg velkommen neste gang du vil være kunde hos oss".
Gjest ->>- Skrevet 16. oktober 2007 #3 Skrevet 16. oktober 2007 Det høres ikke ut som noen native speaker som sier det, men setningen betyr antagelig "du er velkommen tilbake for videre handel" (betydningen kan også være litt slemmere, men det fremstår som underlig i sammenhengen). Noe svar på en eventuell klage på str eller spørsmål om bytting er det uansett ikke.
XXIII.VI.MMVI * XXI.XII.MMVII Skrevet 16. oktober 2007 #4 Skrevet 16. oktober 2007 Home > Library > Words > Dictionary pa·tron·ize (pā'trə-nīz', păt'rə-) tr.v., -ized, -iz·ing, -iz·es. To act as a patron to; support or sponsor. To go to as a customer, especially on a regular basis. To treat in a condescending manner. patronization pa'tron·i·za'tion (-trə-nĭ-zā'shən) n. patronizingly pa'tron·iz'ing·ly adv. Vet ikke helt hvordan jeg skal oversette den til norsk.. Men er vel at de skal være imøtekommende eller noe der omkring!
Rogalandsjente -og lillegull:) Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 16. oktober 2007 Takk skal du ha =) hehehe såpass... dritt altså! når dem sender meg feil, så får jeg den tilbake.. jaja, vet hvor jeg ikke skal kjøpe noe neste gang iallefall... =)
Rogalandsjente -og lillegull:) Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 16. oktober 2007 nei, det var en kineser =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå