Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2007 #1 Skrevet 16. oktober 2007 jeg skulle bare hente en mail som kom på samboeren min sin mail. da så jeg en melding fra penest .no. der sto d. at noen fra penest .no lette etter han. jeg spurte han om dete og han nekta for at han hadde vert inne der. han viste ikke hva det var en gang... jeg åpna ikke mailen og såg, men han sletta det ganske snart og påsto at han ikke leste innholdet i mailen... jeg har nettop sett gjennom loggen på datan og det viser seg at noen har vært inne på penest.no. hva betyr det at noen der leter etter han....
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2007 #2 Skrevet 16. oktober 2007 Må bare si at jeg også har fått den mailen, å jeg har aldri vært der inne. Kanskje samboern har, men da skal det ikke være mulig at jeg får det på min mail da jeg kun har hotmail. Så dette er nok bare et reklame-triks. Hadde faktisk ikke hørt om penest.no før den kom, bare de andre teit.no sidene.
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2007 #3 Skrevet 18. oktober 2007 Den mailen har jeg også fått..hehe... rein gimmick sikkert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå