Gå til innhold

Noen som har vært hos spesiallist?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skjer da??? Jeg mener, hva går timen ut på?

Samtale og testing, det er det jeg har fått inntrykket av, men skulle gjerne hatt noen detaljer før vi har time!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samtale om syklusen din og ting som har med den og gjøre (hvor ofte har du mensen, menssmerter, hvor mange dager blør du osv osv osv).

Hormonprøver (blodprøver).

Vaginal UL for og se på eggstokker og livmor.

Skrevet

tusen takk for svaret.

Det var litt greit å få vite ja...tenkte vel i grunn at det gikk ut på slikt ja...

Men er litt greit å vite litt mer før vi skal i ilden.

Mannen min skal også være med, så han har fått time i samme slengen.

Like greit å få testet alt.!

Skrevet

Bare hyggelig:o)

Enig med deg, test ut alt i samme slengen:o)))

Lykke til, da!!

Skrevet

Hei!

Jeg var hos spesialist i går for gynekologisk undersøkelse. Vi snakket for det meste om syklusen min før undersøkelsen (jeg har bare prøvd i ett halvt år, så jeg var der for å sjekke om alt ser normalt ut. Var ikke noen utredning).

Så tok hun celleprøver, kjente litt inni meg og trykket på magen. Så tok hun innvendig ultralyd (var ikke vondt). da viste hun meg livmoren min, egglederne mine, eggstokkene mine og ett egg på en skjerm. Alt så heldigvis normalt ut! :-) Etter dette tok jeg blodprøve for å sjekke hormoner osv. Jeg skulle få svar på prøvene om ca 2 uker. Jeg var på Aleris Strømmen, veldig fornøyd med gynekologen og stedet! Hvor og når skal du til spesialist?

Skrevet

Vi har time i begynnelsen på desember på Volvat, det er så lang kø.

Men det er jo bare en pp til, så har vi time.

Gleder meg til å få svar...

Var på kvinneklinikken for 2 år siden, da hadde jeg en innvendig ultralyd.Så jeg vet litt hva det går ut på, men blir litt nervøs uansett. Men vet i hvertfall at det ikke gjør vondt og det er bra.

Håper vi får gode nyheter til jul :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...