Gå til innhold

Kjenner dere eggløsningen


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har jo egentlig ikke noe med det altså, men jeg har reagert sånn på at jeg virkelig har VONDT i magen rundt eggløsning!! Tok ut p-staven i juli, og før det har jeg vært gravid og ammet nesten sammenhengende siden desember 00!! Har knapt nok hatt mensen siden da!! Men nå etter at jeg tok ut p-staven så har jeg altså vondt under eggløsning, idag er det så vondt at jeg vurderer å ta noe paracet eller ibux!! Er dette vanlig??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har det sånn,skal sette inn p-stav neste mnd,var du fornøyd med den??

 

Skrevet

Når jeg forsøkte å bli gravid sist gang kjendte jeg meget godt at jeg hadde eggløsning. Fikk skikkelig mensvondt i maven. Helt utrolig at jeg "orket" å lage baby.

 

Skrevet

Nei jeg kjenner den ikke dessverre.

Men nå klarer jeg ikke åbli gravid igjen heller, så kanskje jeg ikke kjenner den fordi jeg ikke har det lenger........Bør nok sjekke det ut ja.

Skrevet

hmm..har ikke vondt nei, men blir merkelig nok meget lysten på sex..har aldri vært sånn før jeg fikk barn..

Skrevet

Var ikke fornøyd med p-staven:-(

 

Var så fryktelig hormonell, men jeg reagerte på samme måte når jeg brukte cerazette, hun som satt inn p-staven, sa at siden jeg reagerte på cerazette ville hun egentlig anbefale hormonspiral!! Hadde det etter eldstemann ble født, var mer fornøyd med den!!

 

Men heldigvis er vi forskjellige!!

Skrevet

Det har jeg ogås merket :-), spessielt noen dager før jeg får vondt!!

Skrevet

Åååååå ja....om jeg kjenner det!!! Er jo grisevondt, nesten et pervensjonsmiddel det der. Akkurat begynt prøvinga og må si at det frister ikke å ha sex under eggløsning. Har så vondt at jeg føler jeg begynner å kaldsvette. Hadde aldri sånn under p-piller. Husker nå grunnen til at jeg startet på p-piller når jeg gjorde det, ja.....au aua

Skrevet

Godt å høre at vi er flere!! Da er det nok bare jeg som har glemt det!! Husker at jeg hadde vondt når jeg hadde mensen før (i min ungdom), men det har jeg heldigvis ikke merket noe til nå!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...