vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 16. oktober 2007 #1 Skrevet 16. oktober 2007 kan du vær så snill å få slettet den tråden du skrev om meg på krangle??? nå er det liksom en ny dag, og håper virkelig ingen er såååå langtsinte at de vil fortsette idag.... derfor ber jeg pent om du kan sende en mail til moderator.... du sa du hadde gjort det igår men kanskje en til? er fryktelig ubehagelig... så tilogmed at jeg var det store samtaleemnet etter jeg hadde lagt meg og har jeg ikke fått nok snart kanskje??? hilsen ei som virkelig ikke vil krangle...
Smulen&Skalken Skrevet 16. oktober 2007 #2 Skrevet 16. oktober 2007 Du kan jo gjøre det selv? sende en mail?
dritgrei hei hei! Skrevet 16. oktober 2007 #3 Skrevet 16. oktober 2007 eller skrive en PM .... blir så fort toppinnlegg i dag også på denne måten :-) Den blir nok borte snart :-) ha en fin dag!
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 16. oktober 2007 oki, trodde bar HI kunne det... beklager... da prøver jeg ha en fin dag
Smulen&Skalken Skrevet 16. oktober 2007 #5 Skrevet 16. oktober 2007 Ps. Ikke svar på innlegg som du mener bør slettes. Send oss en link til innlegget: [email protected] Står det over på alle forumene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå