Gå til innhold

til lillemartemamma- igjen


Anbefalte innlegg

Skrevet

kan du vær så snill å få slettet den tråden du skrev om meg på krangle???

 

nå er det liksom en ny dag, og håper virkelig ingen er såååå langtsinte at de vil fortsette idag.... derfor ber jeg pent om du kan sende en mail til moderator.... du sa du hadde gjort det igår men kanskje en til?

 

er fryktelig ubehagelig... så tilogmed at jeg var det store samtaleemnet etter jeg hadde lagt meg og har jeg ikke fått nok snart kanskje???

 

hilsen ei som virkelig ikke vil krangle...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo gjøre det selv? sende en mail?

Skrevet

eller skrive en PM .... blir så fort toppinnlegg i dag også på denne måten :-)

 

 

Den blir nok borte snart :-)

 

 

ha en fin dag!

Skrevet

oki, trodde bar HI kunne det... beklager... da prøver jeg :) ha en fin dag :)

Skrevet

Ps. Ikke svar på innlegg som du mener bør slettes. Send oss en link til innlegget: [email protected]

 

Står det over på alle forumene

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...