lille_sol Skrevet 16. oktober 2007 #1 Skrevet 16. oktober 2007 Er nettopp begynt på en genser til meg selv, men det er i ull som må handvaskes...er begynt å tvile på hvordan dette kommer til å bli å vaske på? Er det mye jobb/vanskelig? Tenker i forhold til å strikke i et garn man kan hive i maskin.. Holder fasong osv... Strikker i Askeladens silke/ull-garn..
Odine! Skrevet 16. oktober 2007 #2 Skrevet 16. oktober 2007 Jeg pleier å vaske strikka plagg på ullprogrammet, men har ingen plagg i dette garnet. Evt vasker jeg i Milo for hånd, klemmer ut vannet og legger plagget flatt på et håndkle for tørk.
Gjest mphs Skrevet 16. oktober 2007 #3 Skrevet 16. oktober 2007 Jeg har strikket flere ting i dette garnet, men jeg vasker det likevel på ullprogram med milo. Og noen ganger i blandt får de en omgang i vannbad med lanolin. Går så fint.
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 16. oktober 2007 #4 Skrevet 16. oktober 2007 Min vaskemaskin har sånn ullprogram som kan brukes til klær som skal handvaskes også, Tror det går bra jeg å vaske sånt i ullprogram
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå