Gå til innhold

Permisjon..

XXIII.VI.MMVI * XXI.XII.MMVII

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har termin 4 januar, når går jeg ut i permisjon da?? Er det 2 eller 3 uker i forveien?

Jeg har tenkt meg 80% permisjon med 100% lønn. Er det 38 uker jeg får da? Må søke til arb. giver.. Så må finne ut når jeg kommer tilbake og pappa tar sin permisjon...

Håper noen kan hjelpe..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

3 uker før skal du i permisjon.

antall uker vet jeg ikke. har gått ut i arb.løshet begge gangene så aldri helt hatt styr på når permen er over.

Skrevet

Tusen takk!!!

Håper det er noen som vet det.. Jeg hadde den permisjonen sist gang også, men jaggu har jeg ikke glemt det!!! He he

Skrevet

44 uker er den permisjonen, så da blir det 38 uker til meg og 6 uker til far! Stemmer ikke det da at siden jeg går ut i permisjon 14 desember, går det 3 uker der, Da er det 35 uker igjen!???

Stemmer det da at jeg skal jobbe igjen 5 september??

Kan jeg ta 5 uker ferie delt utover i permisjonen??

Si jeg tar en uke fri delt på 5 mnd for eksempel? Eller må jeg ta dem på slutten av permisjonen??

Skrevet

Uff skriver så mye feil..

Ikke en uke fri delt på 5 mnd, MEN 1 uke fri hver mnd i 5 mnd!!!!!

Håper noen skjønner meg....

Skrevet

Du kan ta ut ferie i permisjonen, men hvorfor vil du fordele den utover? Tidspunkt for ferie ligger under arbeidsgivers styringsrett. Hvis du ikke blir enig med arbeidsgiver om når du skal ta ferie kan han/hun derfor bestemme det.

Skrevet

Jo for 5 uker ferie sammenhengende blir jo over en mnd uten lønn!

Fordeler jeg ferien utover så blir det en uke uten lønn og tre uker med lønn hver mnd!

Har ikke råd til å være en hel mnd uten lønn...

Får jo ikke noe betalt ferie fra arb. giver. (tror jeg... Jeg har fastlønn) men har ikke vært i jobb på mange mnd da jeg har vært sykemeldt..

Men der satte du meg på noe, Hvis jeg får betalt ferie så kan jeg ta det på slutten... Vet du noe om sånt??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...