Gå til innhold

Moderator Hannah, nå går du for langt :o(


Cat.68

Anbefalte innlegg

Det er mulig at det finnes de som virkelig ikke klarer å se personen bak nikket Dr.Yppert og som tar seg nær av det han sier. Men det er ikke på langt nær så ille spm mange av de anonyme klarer å lire ut av seg i løpet av en dag der inne. Daglig foregår det mobbing og hets fra anonyme uten at dere i hele tatt gjør noenting.

 

Det finnes også mange av oss som setter pris på Ypperts humor og hans måte å sette ting på spissen. Han gjør nemmelig ikke noenting utover det som dere til daglig ser igjennom fingrene med hos anonyme. Ja faktisk så driver han ikke å bryter reglene i hele tatt som dere selve har satt opp.

 

Dessuten er det fortsatt kranglesiden!! Nei nå har du gått for langt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enig!

 

Er det virkelig ikke lov å reagere på innlegg fra anonyme FITTER?

Og ja, jeg sa f... ordet, for mange av de anonyme er noen møkkafitter som er så grusomme i språk at det halve kunne vært nok.

 

Yppert tar de for deg, nettopp for at dere ikke klarer å gjøre jobben deres.

 

BLÆH

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øhhh, du brydde deg jo netopp selv. Så noe betyr det visst for deg også. Slutt å kast glass i steinhus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det siste innlegget dit Cat.68 var på barnehagenivå.Må kunne gi beskjed om gnål uten at jeg er like psykotisk opptatt av Hanna som dere er. Gnåler HELE tiden om disse innleggene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff sannheten svir visst.

 

Forøvrig er dette første gangen i hele min tid her på dib at jeg sier ifra om hva jeg mener til noen av moderatorene av negativ karaktær .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg også er absolutt enige. En krangleside må kunne inneholde annet enn velskapte ord.

Yppert er jo den som også får igang store debatter som faktisk sprer seg til andre debatt sider her inne.

Kanskje på tide å sette ting i perspektiv og se hvor mye dritt Yppert får slengt etter seg enn å se kun på han.

 

Men er det ikke slik kritikk som dette som får moderator til slutt å gjøre en bedre jobb. Jeg håper iallefall det.

I tilegg er det ekstremt mange som svipper innom kranglesiden og noen der er vel kanskje en smule litt sensitiv til tider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Signerer også. Hvis noen tar seg så nær av hva ypperten skriver, at de blir såret og føler seg truffet, er det muligens på tide å slanke seg og få seg en jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hovedgrunnen til at vi grep inn denne gangen med Dr Yppert er at han rappa nicket til moderator Hannah. Det kan vi ikke akseptere. Ellers er jeg jo helt enig i at nivået med ukvemsord er ganske høyt her og at at der flere enn Dr yppert som med hell kunne skjerpe seg.

Ha en riktig god helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel hvordan har det seg at du begrunner reaksjoner med at jeg angivelig har "rappet" Moderator Hannahs nick som er årsaken til at dere har innført denne Dr.Yppert massakren, når reaksjonene allerede startert på tirsdag altså dagen før det angivelige moderatorkuppet fra meg:-) Les selv hva Moderators Hannahs begrunnelse til å slette innleggene her inne på denne linken.. PS... håper virkelig ikke at dette også er en falsk moderator:-)

http://www.dinbaby.com/forum/thread/10648864

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde jeg vært moderator ville jeg ikke brydd meg i det hele tatt om dine diskusjoner med dem dr. yppert. At de sletter dine innlegg trenger bare begrunnes med at du sårer enkelte...mer enn det trenger de ikke å gi deg av forklaring.

Synes du skal begynne å oppføre deg, da blir heller ikke dine innlegg slettet.

Det hjelper uansett ikke hvor mye du prøver å diskutere og snakke for deg selv, eller prøve å forklare at du ikke har brutt noen regler.. Godta at ikke alle er enige med deg og at folk blir såret. Dette blir bare for dumt. Er det noen som oppfører seg som en liten unge så er det du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trur nok fortsatt at de fleste skjønner at dere gir en reaksjon på om han rappet nikket til Hannah, det gjør nok han også. Jeg rur også at de fleste skjønner at han får reaksjoner med tanke på hvordan han setter ting på spissen. Men nå bel det jo slettet hele tråder før han angivelig hadde gjort noe som helst.

 

Og hva gjelder språket så må her sies at det ligger mye intern humor bak dette som det sikkert kan være vanskelig både for dere moderatorer og nye brukere av dob for å skjønne.

 

feks * fittetryner.

Det begynte med at noen av oss faste brukere fikk det slengt etter oss av en anonym. Isteden for å ta det ille opp startet vi en fittetryneklubb hvor det var fritt frem og melde seg inn . (enligt anonym var vi mange som såg ut som det) Så slik kom det ordet opp.

 

Hvorfor er det verre at Dr Yppert bruker ordet fittetryner om anonyme en at de anonyme bruker det mot oss??

 

Samme er det med alle de andre ordene han bruker. De er faktisk brukt av de anonyme til å begynne med i angrep moet noen så bruker Yppert det som hard skuts mot andre igjen.

 

Kall det gjerne barnslig, men man skriver tross alt ikke under på at man må være i en viss mental alder for å henge her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er selvfølgelig kjedelig å få trådene sine sletta. Men det er ingen som har KRAV på at deres tråder skal stå her til all evighet.

 

 

Såså, tørk tårene nå og fortsett å lek alle sammen! ;-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...