Gå til innhold

Stor forskjell på søsken

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kusina mi har 2 barn, en gutt på 3 år og 8 mnd og ei jente på 1 år og 6 mnd. Gutten skulle de prøve å få til slutte med bleie, det gikk bra til han fikk premien de lovde han for å slutte med bleie, da måtte de begynne igjen for han var slett ikke klar for å slutte. Lillesøstra hans er 2 år yngre og hun er snart klar for å slutte med bleier. Og jeg ser det med sønnen min på 3 år og 3 mnd at han heller ikke er heldt klar for å slutte med bleier. Kunne ønske han hadde sluttet til vi får en til, men vi får se.

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg trodde alt håp var ute på sensommrern nå, for snuppa var nesten 3, og jeg var høygravid! Ville ikke ha 2 bleiebarn, men en dag fikk hu et lite rift i tissen, og da slutta ho tvert! Det svei når ho tissa, så da sa ho bare "jeg har slutta med bleie jeg!". Da hadde vi latt ho gå uten hele sommeren når vi var ute, og på stranda og sånn. Når ho var naken, så gikk ho på do, men når ho hadde klær på, så kom alt i de... Men den dagen var ho jaggu klar! Da hadde ho slutta! :P og ikke hatt mange uhell etter det, og ALDRI nr 2uhell..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...