Gå til innhold

Antiskli på tube

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hørt om antiskli på tube fra Panduro til å ha under ullsokkene og på knærne. Tuppa setter seg opp i krabbestilling, men sklir rett ned igjen på parketten. Noen som vet hva dette produktet heter??? Leter på Panduro sine hjemmesider, men vet ikke helt hva jeg søker etter.

Er det noen som har prøvd dette og har noen erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

harikke hørt om nei, hørtes fancu ut :) Er hun på gulvet? Hva med å legge henne på en sånn gym-matte? Da blir det jo større friksjon enn på et glatt stuegulv.

Skrevet

Joda hun har matte og der krabber hun, men det er to krabb og vips så er hun på det glatte gulvet igjen. Tror hun har mest lyst til å krabbe rundt og oppdage ting. Funket bra å være på matta før, men nå blir hun bare frustrert hvis hun ikke kommer seg rundt.

Skrevet

Er vel kanskje puff-liner du tenker på. (tror det er det det heter)

Det er i ytgangspunktet beregnet som effekt når man maler/tegner på tekstil.

Men det fungerer kjempebra som antiskli :)

Skrevet

I tillegg til Puff-Liner som de selger på Panduro, kan jeg også anbefale ullstrømpebukser fra Sparkjøp, de kommer med antiskli ¨på knærne og under bena. Kjempesmarte!

Skrevet

Heia Veslemor!

Synes det hørtes kjempelurt ut det der med antiskli på tube. så jeg søkte også på panduro men fant ingen ting...

Har du funnet den?

Skrevet

Yepp, har vært på Panduro butikken i dag. Det heter Touch Textile Volume. Ment til å dekorere tekstil, men var visst veldig populært som antiskli under sokker og tøfler i følge damen i kassa.

Finnes i mange fine farger. Har testet på en strømpebukse, men skal tørke i 6 timer. Rapporterer reultatet i morgen tenker jeg..

Skrevet

Kjempe flott!!!!

Venter i spenning! ;o)

Skrevet

kjøpte noen helt hærlige sokker i dag med antiskli både over og under foten, de fungerte helt ypperlig. å så kjøpte jeg den strømpebuksa fra sparkjøp med anti skli på knærne

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...