XXIII.VI.MMVI * XXI.XII.MMVII Skrevet 16. oktober 2007 #1 Skrevet 16. oktober 2007 Jeg har termin 4 januar, når går jeg ut i permisjon da?? Er det 2 eller 3 uker i forveien? Jeg har tenkt meg 80% permisjon med 100% lønn. Er det 38 uker jeg får da? Må søke til arb. giver.. Så må finne ut når jeg kommer tilbake og pappa tar sin permisjon... Håper noen kan hjelpe..
Line_78 Skrevet 16. oktober 2007 #2 Skrevet 16. oktober 2007 Hei! Du finner informasjon om dette på NAV sine sider (direkte link her); http://www.nav.no/page?id=328 Jeg fant der at dersom man velger 100% lønn får foreldrene 44 uker totalt, hvorav 3 uker før fødsel (dersom disse ikke tas ut før fødsel mister man dem) og 6 uker etter fødsel må tas ut av mor, 6 uker må tas av far, og resten deles av foreldrene slik man selv ønsker. Når du sier 80% permisjon, mener du da at du skal jobbe 20% gjennom hele permisjonen? I så fall ville jeg sjekket med NAV hvordan det da blir med antall uker, for da forlenges vel perioden.
XXIII.VI.MMVI * XXI.XII.MMVII Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. oktober 2007 Skrev litt feil der.. Nei, jeg tenkte på den permisjonen hvor man får 100% utbetalt lønn... Takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå