Gå til innhold

savn å være gravid....noen andre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

fikk en fin og velskapt gutt for tre uker siden. Var veldig lei på slutten å være gravid, men nå savner jeg det virkelig. Er misunnelig på dem som er gravid. Dette selv om morsfølelsen er kommet for fullt og jeg føler jeg er verdens mest heldige person som har fått denne flotte gutten. Vet jo at med alle hormonene i barseltiden så kan man få alle slags tanker. Er det noen som har det som meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nix - er jammen glad jeg ikke er gravid og alle de plagene det førte med seg.. heeeeeeeerrrrlig å være ugravid :)

Eneste fordelen jeg kan tenke meg var at da var magen stram og det er den jammen ikke nå..

du kan jo bli gravid igjen om kort tid da vel :)

Skrevet

Jeg smiler litt skjevt når jeg ser gravide i byen og sånt.. Men samtidig blir jeg minnet på at jeg hadde bekkenløsning som sitter i fortsatt, så da blekner savnet litt. Savner barselstiden og kaoset med en nyfødt sprell levende baby!

Skrevet

Heelt enig med deg, Fabel, Muskovitt og Biotitt:-)

Akkurat som jeg skulle sagt det sjøl..

Skrevet

jaaaa..du er ikke alene..om min er 6 mnd ;)

hehehe..

savner det kjempe mye...

men kan ikke bli gravid igjen enda,vet ikke om jeg takler to tette.heheh..:P

Skrevet

nei skal nok ikke få to tette :) Men en gang blir det nok ;) koser meg nå med den lille.

Skrevet

Nei, vet du hva? Du kan når som helst låne min mage!!! No problem!

Skrevet

Jeg savnet det veldig etter førstemann og ganske mye etter andremann (etter det var gått en stund), nå etter tredjemann savner jeg det IKKE, hehe.... Så bare du går gravid nok ganger så gir det seg sikkert hos deg også ;-)

Skrevet

Vet du - husker jeg svarte på et lignende innlegg da jeg var høygravid nå sist...at noen måtte sparke meg bak om jeg skulle savne å være gravid med bekkenløsning og ekstrem kvalme...men det gjør jeg....og tuppa mi er bare 11 uker;o/ Meeeeen, jeg savner jo selvsagt ikke å ha vond og å være kvalm, men spenningen med det å ha en liten baby i magen og den flotte magen min:o) Skal helelr ikke ha flere barn, så det er sikkert litt derfor også - å vite at jeg aldri kommer til å oppleve det igjen:o/

Skrevet

Savner ikke å være gravid, men savner forholdet jeg hadde til magen...

Det var jo jammen meg godt å bli kjent med den lille krabaten også da!

Skrevet

Er 2 dager på ovetid nå og jeg kommer til å savne magen =0). Har hatt 2 problemfrie svangerskap og nyter magen =0). Gleder meg til å få henne i armene mine skal bli så kos å møte henne. Men blir rart å ikke kjenne spark.

Skrevet

kjenner savnet ja.. og vi har mest sannsynlig fått de barna vi skal ha... mannen vil ikke ha flere:(

Men det rare er at den følelsen av å gå gravid, fikk jeg også en gang da jeg var gravid, venninna mi fortalte at hun var gravid og da var jeg 6 mnd på vei selv, alikevell fikk jeg ett sånn stikk i magen av sjalusi, skulle ikke tro at det gikk ann, er vell noe med den der spennende begynnelsen..ikke vet jeg, men jeg måtte le av meg selv, der jeg stor med stor gravid mage og misunna venninna mi som var blitt gravid, mange rare hormoner ute å går tydeligvis hehe..

Skrevet

Har du et tall på hvor mange ganger som er nok? Savner det fortsatt jeg også.

Skrevet

Jeg savnet å gå gravid i lang tid etter fødselen. Jeg følte meg selvfølgelig som verdens heldigste som hadde fått ei velskapt og perfekt prinsesse. Men tror det er noe med spenningen og alt rundt det. Savnet har blitt mindre og mindre. Men jeg smiler hver gang jeg ser en gravid kvinne, det er så utrolig flott :) Gleder meg veldig til neste gang! :)

Skrevet

Ja, savner å gå gravid, ha stor mage og kjenne at det rører seg inni der. Jeg har hatt to omtrent plagefrie svangerskap og elsket følelsen av å ha et barn i magen. Ikke for det, det var deilig å få de ut og få bli kjent med dem, men skulle gjerne gjort det igjen mange ganger. Men nå er det visst stopp..dessverre, vil jeg si.

Over tv'en har vi stående et bilde av meg tatt en uke før jeg fødte nr 2. Syns jeg ser utrolig sexy og flott ut. Nå ser jeg bare ut som en trøtt og småfeit mamma...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...