Gå til innhold

Til dere som er rundt 25 uker på vei..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er selv 25+3 og i går kjente jeg spark oppe ved ribbeina mine. Hvor langt går livmora vår nå?(kjente ett spark,eller en arm.. det vibrerte hvertfall kraftig,hehe)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann =) e 24+6 uke å æ har ikke kjennt det så langt oppe... Men det har nok me kordan ungen ligg trur æ =)

Skrevet

Halloen:)

Jeg er 25+4 i dag. Var hos legen i går og målte magen for første gang. Den var da 23 cm (om det sier deg noe?) Det går jo ikke helt opp til ribbeina enda, men jeg kjente også spark der en gang, da jeg satt litt foroverbøyd. Tøy og bøy litt så går det over.

:)

Skrevet

Da jeg gikk med ørste mann, fikk jeg "gnagsår" på høyre ribbein siste ukene. Denne gangen har det begynt allerede nå 25+2. Hvis jeg sitter er det et hardt trykk på ribbeinet, så jeg må enten opp å gå eller legge meg flatt ut. Er det normalt så tidlig?

Skrevet

hei!

er 23+5 i dag og jeg kjenner babyen sparker oppe i ribbeina rett som det er. :)

blir rett og slett litt øm til tider.

det er nok ikke noe unormalt med det. :)

det kommer nok litt ann på hvor stor babyen er og hvordan den ligger.

Skrevet

okei.. Det var ikke vondt eller ubehagelig.. Var vel rett under ribbeina tenker jeg.. Bare kjente magen hoppet til akkurat under der.. Tror kanskje det kan ha vært en arm og.. For jeg kjente at det sparket under navelen og over samtidig. ;)

23 cm sier meg ikke så mye nei..Skal til Jordmor i morgen på sjekk,da tror jeg hun skal måle for første gang..

Skrevet

hehe mente 23+5 uker. :)

var på kontroll i går og da var sm-mål 25 cm.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...