Gå til innhold

hvor lenge sover din baby av gangen om dagen?


lengter daler ned i skjul...

Anbefalte innlegg

min har lenge sovet nesten 3 timer, men han har våknet innimellom og kavet etter smokken.

nå sover han 40 min, så begynner han å miste smokken, kave, klage og smågråte.... hvis jeg tar han opp da er han bare grinete, så jeg bruker MYE tid på å vugge han i vogna sånn at han skal få minst 2 timer søvn hver gang... lurer på om jeg liksom presser han til å sove mere enn det han egentlig vil, eller om han faktisk trenger det. er jo sinnsykt slitsomt for meg å vugge heeele tiden og. våkner og sutrer ca hvert 5-10 min etter de 40 min...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja, det er forskjellig. Hvis vi har bydag så sover han nesten hele tiden utenom når han vil ha mat. Når vi er hjemme sover han ca en time mellom måltidene og er våken 2:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oscar sover en liten lur tidlig på formiddagen og har en lang soveperiode ca. i 12-tiden. Da kan han sove ca.3 timer. Så er det en liten lur på ettermiddagen/tidlig kveld før han sovner for kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min sover bare ca halvtimen/førti minutter i slengen han.. Blir ca fire sånne om dagen hvis vi er heldige. Den ene duppen er i vogna ut på trilletur. Prøver også å gi ham smokken og bysse ham til videre søvn, men lykkes bare av og til ;-) En sjelden gang kan han sove nesten en time.

 

Han er tre måneder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

veldig forskjellig faktisk... sover somregel en time ca på formiddagen, sånn ca 11-12. Går en lang tur i ett-to tida, og da sover hun mesteparten av tida. Men på ettermiddagen utenom dette blir det oftest bare 30 min. eller så. Men hun legger seg tidlig da- mellom halv sju og sju en gang.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er en "normal" dag, dvs uten mye farting rundt omkring, så sover hun en liten lur på formiddagen, ca 10.30 tiden. Den varer maks en time. Så legger jeg hu ut i vogna i 12-13 tiden, og da kan hun sove ca 3 timer. Noen ganger har hun en liten lur igjen på ettermiddagen, men i det siste har hun sløyfet den siste. Så er det kvelden mellom 20 og 21.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...