Gå til innhold

Hunderfossen vs. Tusenfryd for 3-åring

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere!

Vi skal oppover mot Jotunheimen fra sørlandet i sommer og må legge turen innom en attraksjon med gode overnattingsmuligheter og valget står da mellom Tusenfryd og Hunderfossen. Hvilke av dere vil dere anbefale til ei som er 3 år?? Vi vil ha 1-2 dager til rådighet i parken, og tar heller 2 dager i en park, enn 1 i hver av parkene..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville nok valgt Hunderfossen. Synes det er en mye koseligere park enn Tusenfryd. Mye å se på og en god del aktiviteter ei på tre år kan være med på. Min erfaring er at det er mindre å gjøre for en som er liten på Tusenfryd, men mer moro for de store. Mange overnattingsmuligheter i Øyer også!

Skrevet

Hunderfossen tror jeg, så inne på Tusenfryd sine sider og der var det ikke mye for de minste. HUnderfossen er koslig for både store og små, vi hadde sesongkort der i sommer, lillegutt er 3 år. Han fikk ikke tatt noen av bilene men det gjorde ikke noe da det var mye annet rart å finne på. Vi så også Petra og kule småkryp enda det er anbefalt aldersgrense 5 år. Barn som er 3 år får være med å ta raftingbåtene sammen med foreldrene sine men da må enn vise gylding inngangsbillett på barnet. Og det er ikke langt til Lilleputthammer, Lekeland og barnas gård heller.

Skrevet

Skal sies jeg bor i Øyer da så jeg synnest jo selvsagt HUnderfossen er bedre enn Tusenfryd.

Skrevet

ville valgt hunderfossen, har aldri vært der selv, men ser så koselig ut der, og har hørt mye bra.

tusenfryd er ikke koselig! veldig rotete, og syns ikke de har barnevennlige spisesteder:(

Skrevet

Helt klart Hunderfossen. De har masse å tilby de aller minste. Ett steinkast unna har du Lilleputthammer, og lekeland, begge steder er kjempe koselige og ett eldorado for de små.

Skrevet

Kjempefint med tips! Takk til dere alle! Da faller nok valget på Hunderfossen! Enig at den virker kosligere, og så nå også på nettsiden dems at man kan ha med hund inn, og det var jo kjempegreit siden vi reiser med hunden vår! -Skal nemlig opp til Maurvangen på hundeutstilling!

Skrevet

Hei!

Vi var i underfossen i sommer da sønnen vår var litt over 1 år, og det likte han!!

Forskjellen er vel at det er mer karuseller i Tusenfryd.. Er noen kjøreting i Hunderfossen også, fra 3 år og oppover. Men det er mange dyr der, hester, griser, geiter etc etc. og dukker fra Caprino!!

Vil absolutt anbefale det! Mer for så små barn!!! Kjempekoselig sted!!!!

Skrevet

Helt topp på Hunderfossen for små barn og hund. Mye å finne på, og ikke noe problem å ha med hund, om dere trenger overnatting er det mulig å ha med hunden på Quality Hotel & Resort Hunderfossen og (400m fra parken), de har også hytter.

Også er det jo kjempefin avstand fra Maurvangen da, 2,5t. å kjøre fra Hunderfossen!

(Lokalkjent begge plasser da su)hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...