Gjest Skrevet 16. oktober 2007 #1 Skrevet 16. oktober 2007 Hei alle sammen! Jeg og samboeren har klart og spare alle feriepenger og slikt i år fordi vi skal kjøpe hus og planlagte barn, jeg er nå gravid og lykkelig:) Men jeg har ikke tatt ferie på tre år ( har temmelig ansvarsfullt arbeid som det er vanskelig og komme fra) og nå har jeg så pass med oppsparte penger at jeg har bestemt at vi skal bruke litt på oss selv (mens vi enda har muligheten:) Så jeg vil på et flott luksus hotell, som har et deilig spa og ligger natursjønt til, for en helg med vælvere:) Men jeg vil ikke reise altfor langt, noen som har et godt tips til et slikt sted som ligger ikke mer en 5 timer (kjøring) fra bergen?? Blir kjempeglad for svar, det var ikke så lett og finne noe:)
Niem og Patrick Skrevet 16. oktober 2007 #3 Skrevet 16. oktober 2007 Det er et kjempefint spahotell på Jørpeland faktisk!!=) http://www.spahotellvelvaere.no/ God tur
Mininni Skrevet 16. oktober 2007 #4 Skrevet 16. oktober 2007 Sjekk ut Holmsbu Spa - veldig nærme Oslo (hvis du bor der omkring), og er et veldig bra Spahotell med flott beliggenhet. http://www.holmsbuspa.no/
NinkyNonken Skrevet 16. oktober 2007 #5 Skrevet 16. oktober 2007 Hva med Solstrand? Ligger på Os, ca 30 km fra Bergen. www.solstrand.com
Gjest Skrevet 16. oktober 2007 #6 Skrevet 16. oktober 2007 Tusen takk jenter, solstrand vet jeg om men de var fullbooket til jul... Spa hotel vælvere ser jeg på hjemmesiden nå.. Noen som vet hvor langt dette er fra bergen? det var ikke noe selig gode kart her.. Tenkte jeg skulle spandere ansikts behandlig på min kjære:) Han er egentlig en sånn macho mann som ikke har sansen for "sånt" men jeg skal vedde på han nyter det likevell:) hehe
håper på fulltreff Skrevet 16. oktober 2007 #7 Skrevet 16. oktober 2007 Har hørt at Selje Hotell i Nordfjord skal ha bra spa... Har ingen erfaring selv. Håper du finner et deilig sted og skjemmer dere riktig godt bort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå