Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2007 #1 Skrevet 16. oktober 2007 Hun er sååååååååååå gjerrig på sparkene! Noen ganger , sparker hun som bare det! Men mestparten av tiden , lager hun bare bitte små bevegelser.. Kjennes ut som om hun ligger å fiser..... Frekkas baby ja? Spiller forøvring INGEN rolle om jeg ligger eller sitter , spiser eller drikker..
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2007 #2 Skrevet 16. oktober 2007 Vår lille bølle sparker mye, MEN (nesten) bare når jeg har på genser/dyne. Med en gang magen kommer frem i dagslyset blir det stille. Det eneste av triksene som har funket er å drikke vann - 2 slurker halvlunket vann midt på natten førte til særdeles dårlig nattesøvn. Crazy frog baby?
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2007 #3 Skrevet 16. oktober 2007 min er kun aktiv om kvelden natten.. ikke spes moro for mor som skal opp på jobb om morgenen. men men.. moro at han gir livstegn i allefall da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå