Gå til innhold

Babyen min er gjerrig!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun er sååååååååååå gjerrig på sparkene!

 

Noen ganger , sparker hun som bare det!

Men mestparten av tiden , lager hun bare bitte små bevegelser.. Kjennes ut som om hun ligger å fiser.....

 

Frekkas baby ja? :)

 

Spiller forøvring INGEN rolle om jeg ligger eller sitter , spiser eller drikker..

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vår lille bølle sparker mye, MEN (nesten) bare når jeg har på genser/dyne. Med en gang magen kommer frem i dagslyset blir det stille. ;)

 

Det eneste av triksene som har funket er å drikke vann - 2 slurker halvlunket vann midt på natten førte til særdeles dårlig nattesøvn.

 

Crazy frog baby? :D

 

Skrevet

min er kun aktiv om kvelden natten.. ikke spes moro for mor som skal opp på jobb om morgenen.

men men.. moro at han gir livstegn i allefall da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...