Gå til innhold

Hvilket kjønn tror du at du får?!:)


flypapir

Anbefalte innlegg

Jeg er bare i 8.uke, men er overbevist om at jeg har en liten gutt i magen!

 

Sist var jeg kjempekvalm og overømfintlig på lukt og da fikk jeg ei tulle. Denne gangen må jeg streve hardt for å føle meg kvalm, og merker ikke om noe stinker...:P Legen sier at det er pga ulik hormonmengde i kroppen, derfor tror jeg at spiren er en gutt!:)

 

Noen andre som har en følelse av hvilket kjønn som spirer og gror i magen?? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg mener at kjønnet ikke har noe å si... men, et lite håp om jente. Men hver gang vi snakker om det, så omtaler både mannen min, mine foreldre og hans foreldre det som han. Så vi får se om de har rett da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg omtaler nurket som en han merker jeg, egentlig helt ubevisst, men tror det er en liten gutt. Samboeren min, derimot, tror det er ei jente vi får, så vi får se hvem som har rett etterhvert.

 

Jeg har alltid ønsket meg veldig ei jente, men når jeg nå har blitt gravid merker jeg at det ikke spiller noen verdens rolle! Jeg håper bare veldig at det er et friskt barn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enig i at kjønnet ikke har noe å si, selvom jeg synes det ville vært moro med en gutt denne gangen...:) Lurte mer på hvilken følelse folk her har, uavhengig av ønske!:) Moro å se om følelsen man har nå så tidlig stemmer med det man faktisk får..;) Er vel ikke umulig at man endrer mening noen ganger underveis også!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her forandrer følelsen seg hele tiden! Noen ganger tror jeg det er jente, andre ganger gutt.. Akkurat nå har jeg jentefølelse. Blir spennende å se når han/hun kommer ut! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ha en følelse av jente her.. nettopp fordi jeg hadde sex noen dager før EL, og det sies at jentesædcellene lever lenger.. stemmer det?

 

sambo derimot mener definitivt gutt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tror det blir jente her, har en veinne som var veeeeldi dårlig(sånn som jeg er nå*) ,hun sier det blir jente. alle andre sier det også.

Vist du er dårlig i svangerskapet =jente

Vist du er frisk i svangerskapet = gutt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror kanskje mest at det blir jente - men hvem vet så tidlig. Har jo ingen symtomer på hverken kvalme eller noe annet for den sags skyld. Det er rart at om endel måneder er det et nytt menneske i hus, gutt eller jente. Gleder meg uansett hva det blir - har venta lenge på den første jeg :)

 

termin 19 juni

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min førstefødte er jente, og jeg var kvalm en dag i svangerskapet med henne, litt bekkenløsning 2 uker i 4. mnd og ellers i fin form, og hadde hele tiden jentefølelse, mens andre sa gutt.

 

i mitt andre svangerskap var jeg kvalm to dager i svangerskapet, og to uker m bekkenløsning i 4. mnd, fin form og det var tvillinger, og hadde hele tiden jente/guttfølelse, noe som stemte.

 

Nå er jeg små kvalm hver eneste dag, spes på tom mage, litt småvondt i bekkenet allerede og mye hodepine, og gråter for det minste...... og har ingen som helst følelse på hvilket kjønn det er, så skal bli spennede å se hva som kommer ut på tidlig sommeren. Skal be om å få vite kjønnet på UL om de ser det. mest av praktise årsaker:) D viktigste er at den lille er frisk og rask, og kjempe ønsket til denne verden..c",)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

jeg tror det blir jente denne gangen!

Har to gutter fra før, og var da i kjempefin form hele veien, ble bare litt kvalm da magen ble stor, og det ble mye løft og bøying...

 

Nå derimot - blæh! Kvalmen går i bølger, jeg må tvinge i meg et knekkebrød om morran, for ikke å bli altfor kvalm, og må legge meg nedpå.

 

De to forrige graviditetene hadde jeg fint, blankt og tjukt hår...nå er det tynt og fett!

 

Jeg har ikke drukket kaffe på ei uke nå! Har ikke lyst i det hele tatt, men de to andre gangene koste jeg meg med kaffen!

 

Så, jeg tror nok at dette er ei jente ja!

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Jeg var gravid for 1,5 år siden, dette endte i en sa. Den gangen hadde jeg ingen formening om kjønn.

 

Men nå derimot.

For ca 1 uke siden fikk jeg en rar fornemmelse om at det har bosatt seg en jente i magen min.

 

Mens da mamma mener det er to i magen min.

 

JEg som alltid har sagt jeg vil vente til fødselen for å vite kjønn, men er jo litt nysgjerrig om jeg har hadt rett. Men skal prøve å la vær å vite kjønn.

 

Skal til ultralyd i dag. Gleder oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg får en liten jente:) 5 dager før positiv test, da vi ikke ante noenting, sa min svigermors spådame at det var barn på vei, hun sa at det var ei lita jente med kritthvitt hår..hmm..Hun har spådd svigermora mi i mange år, og har alltid rett i det hun sier. Hun kjenner hverken meg eller min sambo(vi er helt lyse i håret begge to),hun vet bare hva svigermor heter til fornavn fra før av.

jeg tror ikke noe videre på det, men det blir spennende og se. Det var spesielt når vi fortalte min svigermor gladnyheten om den positive testen, da visste hun det allerede sa hun:)

Kindah freaky!!!

Moro og se hva dere andre får og om det stemmer med hva dere trodde :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æ e ikke helt sikkert æ, noen gang trur æ d e gutt og andre gang får æ følelse av jente.

Men mamma trur d blir jente, og stemora mi drømte at æ fikk ei jente, og at ho skulle hete Amalie... Og d skumle er at jeg hadde tenkt på navnet Amalie, og d visste ho ikke... ho fikk veldig sjokk da æ fortalte hvordan navn æ hadde tenkt på :)

Så kanskje d e ei lita jente i magen min :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...