Vannmann35 Skrevet 16. oktober 2007 #2 Skrevet 16. oktober 2007 http://www.drommekjoler.com/ Hun syr brudekjoler :-)
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2007 #3 Skrevet 16. oktober 2007 hun syyyr dem ikke!!!!! det er Kinasøm!!!!
Sanyo Skrevet 16. oktober 2007 #4 Skrevet 16. oktober 2007 jah...so what?driter vel vi i bare vi får fine kvalitetskjoler til fine priser vel(gosj,det er så talentløst med all den bruken av utropstegn.Vitner om en liten barnerumpe som skriver innlegg på en voksenside)
*1+1=2 små* Skrevet 16. oktober 2007 #5 Skrevet 16. oktober 2007 så hun, som alle andre som selger kjoler får de sydd der det er billigst! hun lyver ikke om at de sendes til Kina, så hva er problemet egentlig?? Bare å se i skoene du kjøper, det meste er laget i vietnam, fy fy fy altså
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå