skal bli 2barnsmamma:) Skrevet 16. oktober 2007 #1 Skrevet 16. oktober 2007 skal snart begynne med tran og jeg må si jeg gruer meg til å gi det til babyen min.... hvordan reagerer deres barn på tran?
Mamma til to tette Skrevet 16. oktober 2007 #2 Skrevet 16. oktober 2007 Småttiken vår har ikke hatt noe i mot det. Først nå i det siste (over 6 mnd nå) har han begynt å rynke på nesen. I starten varmet jeg skjeen litt før jeg ga ham, nå får han den helt kald fra kjøleskapet og i det siste har han begynt å suge på skjeen som om det er noe godt jeg gir ham ,-) Mange bruker sprøyte, jeg synes det er bedre med skje.
Mamman til M&E Skrevet 16. oktober 2007 #3 Skrevet 16. oktober 2007 Min brakk seg rett og slett så jeg orket ikke å tvinge det i han (det meste kom likevel opp igjen) Gir D vitamin dråper i stedet og når han ser flasken gaper han høyt opp :-)
Jeg & loqka i vogel Skrevet 16. oktober 2007 #4 Skrevet 16. oktober 2007 Min rynket på nesen og brakk seg hver gang jeg skulle gi ham tran. Gav med sprøyte. Begynnte deretter å gi d-vit.dråper, men har nå gått over til tran. Går bra. De fleste vil vel ta det til slutt, så lenge man er tålmodig og fortsetter å prøve.
Gjest Skrevet 16. oktober 2007 #5 Skrevet 16. oktober 2007 Vår eldste bare spyttet ut og hylte og brakk seg. Så vi begynte med Eskimo Kids i stede, det er bedre enn tran og smaker bedre også ;-) Fås på helskosten om du vil prøve.
Luans mamma Skrevet 16. oktober 2007 #6 Skrevet 16. oktober 2007 Jeg må innrømme at jeg bare har gitt ham det en gang og da hylskreik han... Måtte jo smake selv da og forstår veldig godt hvorfor han skreik. Det smaker jo ikke godt! Tror ikke jeg kommer til å gi han tran, jeg. Jeg tar det jo ikke selv, og klarer meg helt fint uten. Skal heller prøve å gi han d -vitaminer...
Diva Muffin Skrevet 16. oktober 2007 #7 Skrevet 16. oktober 2007 Hun er ikke veldig begeistret, men hun tar det. Må varme den godt opp først. Jeg vet ikke om det er tilfeldig, men synes hun gulper mye når vi har gitt tran.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå