Gå til innhold

er det ikke min tur snart

Vårstjerna. Jente 3 år ,30 pp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går nå inn i 11 pp. Dette er til å bli gal av. Negative svar måned etter måned. Forrige gang ble det klaff i 8 pp. Jeg synes det var lenge, men nå mister jeg snart alt håp. To stykker på jobben har klart å bli gravide mens jeg har prøvd, og jeg er så utrolig missunlig. Klarer ikke å glede meg på deres vegne. Forferdelig følelse. er det noen som har noen trøstene ord til meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Kan vel i bunn og grunn ikke komme med så mange trøstende ord... men for å trøste litt så forstår vi deg veldig godt her inne. Vi er mange i samme båt, som også holder på i evigheter.

Snuppa vår kom på ca 4. pp... men denne nr. 2 er kål umulig å få til. Er nå i min 15. pp og en smule lei. Har begynt med akupunktur, så får vi se om ikke det kan gi det et lite puff!

Masse, masse lykke til.... :)

Klem

Skrevet

Takk for svaret. Er en liten trøst at man ikke er alene. Man føler seg bare så alene om dette noen ganger. Man ser store mager overalt. Men da er det godt å komme inn her å se at det er fler enn meg som har prøvd lenge. Og at andre faktisk blir gravide etter å ha prøvd lenge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...