♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 16. oktober 2007 #1 Skrevet 16. oktober 2007 ville mye heller hatt snø enn regn er så mye mer koselig å sitte inn med masse hvitt som daler ned i steden for regn regn regn regn og regn og det er grått og trist..... Møkka vær
It's all about me Skrevet 16. oktober 2007 #2 Skrevet 16. oktober 2007 Regn sa du? Har så problemer med å lese hva som står for sola skinner så fælt på skjermen..... :oD
♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. oktober 2007 heldig du er. er blåser det surt og regn..... Møkka vær.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå