prøver og lengter Skrevet 16. oktober 2007 #1 Skrevet 16. oktober 2007 Hei på dere Jeg har gått på p-piller i 8 år, og vi prøver og vi prøver nå.. Noen andre som og har gått på p-piller lenge som har blitt gravide ganske raskt? Eller som vet hvor lang tid jeg må vente..?
Marius06 + tvillinger Skrevet 16. oktober 2007 #2 Skrevet 16. oktober 2007 Jeg hadde gått på p-pillen i 10 år og ble gravid på 2 forsøk sist gang. Denne gangen har jeg bare gått på pillen en snaut år, er i 2 pp, men på dag 35 nå og fortsatt bare negative tester. Så denne gangen tar det nok lenger tid ja.... Lykke til i hvertfall
nr2-imagen:) Skrevet 16. oktober 2007 #3 Skrevet 16. oktober 2007 dette er jo veldig forskjellig.. noen må vente et år, andre en mnd.. for min del er jeg i min 4pp nå.. hvor lenge har dere prøvd da?
prøver og lengter Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 16. oktober 2007 Er ikke så god på deres forkortelser osv, men vi har prøvd i 4måneder, kanskje ikke så mye, men det kjennes veldig lenge ut når man ønsker seg det så sterkt.. Takk for at dere svarer
mamma til 2... Skrevet 16. oktober 2007 #5 Skrevet 16. oktober 2007 er veldig forskjellig fra person til person, men jeg hadde gått på pillen i 6 år og ble gravid på 1 forsøk sist:) lykke til!!
prøver og lengter Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 16. oktober 2007 Takk for svar, er vel bare å krysse fingrene og prøve å slappe av litt..
Allybeen ♂ ♂ ♀ Skrevet 16. oktober 2007 #7 Skrevet 16. oktober 2007 Jeg gikk på p-pillen i ca 5 år, og ble gravid etter 1,5 mnd =)
prøver og lengter Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 16. oktober 2007 Så bra, ut i fra responsen her så ser det ut som om det har gått forholdsvis raskt med de fleste.. Er bare å krysse fingrene for at den sitter før jul nå da:) Desember er det 6mnd.. Mamma hadde også gått 8 år når hun sluttet på pilla, og ble gravid med meg på første forsøk, så da sitter den vel kanskje snart da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå