Gå til innhold

Sluttet på pillen, hvor lenge må jeg vente?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei på dere

Jeg har gått på p-piller i 8 år, og vi prøver og vi prøver nå..

Noen andre som og har gått på p-piller lenge som har blitt gravide ganske raskt? Eller som vet hvor lang tid jeg må vente..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde gått på p-pillen i 10 år og ble gravid på 2 forsøk sist gang. Denne gangen har jeg bare gått på pillen en snaut år, er i 2 pp, men på dag 35 nå og fortsatt bare negative tester. Så denne gangen tar det nok lenger tid ja....

Lykke til i hvertfall :)

Skrevet

dette er jo veldig forskjellig.. noen må vente et år, andre en mnd.. for min del er jeg i min 4pp nå.. hvor lenge har dere prøvd da?

Skrevet

Er ikke så god på deres forkortelser osv, men vi har prøvd i 4måneder, kanskje ikke så mye, men det kjennes veldig lenge ut når man ønsker seg det så sterkt..

Takk for at dere svarer

Skrevet

er veldig forskjellig fra person til person, men jeg hadde gått på pillen i 6 år og ble gravid på 1 forsøk sist:) lykke til!!

Skrevet

Takk for svar, er vel bare å krysse fingrene og prøve å slappe av litt..

Skrevet

Jeg gikk på p-pillen i ca 5 år, og ble gravid etter 1,5 mnd =)

Skrevet

Så bra, ut i fra responsen her så ser det ut som om det har gått forholdsvis raskt med de fleste.. Er bare å krysse fingrene for at den sitter før jul nå da:)

Desember er det 6mnd..

Mamma hadde også gått 8 år når hun sluttet på pilla, og ble gravid med meg på første forsøk, så da sitter den vel kanskje snart da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...