lilleminni Skrevet 16. oktober 2007 #1 Skrevet 16. oktober 2007 Skal den klikke sånn når man tar opp og ned kalesjen? ? føler jeg ødelegger den, sånn som den bråker... pluss at den blir jo nesten litt slitt av å ta kalesjen opp og ned ett par ganger føler jeg, helt løs liksom... gjør jeg feil eller?? skal den være så hard å ta opp å ned?
*bolla pinnsvin* Skrevet 16. oktober 2007 #2 Skrevet 16. oktober 2007 Ja, den skal klikke sånn - eller så har du og jeg samme feil på vogna... ;o)
silhah og emilie Skrevet 16. oktober 2007 #3 Skrevet 16. oktober 2007 den skal ikke være så hard nei..men klikke gjør den her også..men det er jo fordi du har flere valg muligheter i hvoran du vil ha opp kalesjen.. om du vil ha opp hele greia..bare den øverset delen eller bare den nederste delen..hvis du skjønner
lilleminni Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 16. oktober 2007 ja, skjønner... hehe, men den virker bare litt sånn "slapp" i liggende stilling... men sikkert normal!! Men den er så fiin, så glad for at vi kjøpte den! =)
*bolla pinnsvin* Skrevet 16. oktober 2007 #5 Skrevet 16. oktober 2007 Vi liker den veldig godt vi også
silhah og emilie Skrevet 16. oktober 2007 #6 Skrevet 16. oktober 2007 er kjempe fornøyd vi også er jo så god å trille..men jeg syns kanskje sittedelen er litt liten..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå