juniorsen Skrevet 16. oktober 2007 #1 Skrevet 16. oktober 2007 Trenger sårt å bli sparket i riktig retning. Og kanskje bli litt inspirert/motivert :-)
*Rutletutt* Skrevet 16. oktober 2007 #2 Skrevet 16. oktober 2007 Jeg er utdannet jurist - veldig spennende, men til tider ganske tungt studie.
Galskapens overhode Skrevet 16. oktober 2007 #3 Skrevet 16. oktober 2007 Gikk dataing.. men fikk datamaskiner langt oppi halsen, så klarte ikke fullføre studiet etter jeg fikk jenta mi. Går nå alm.lærer nettbasert.. Liker du å jobbe med barn, ungdommer så kan dette være noe for deg.. Har lurt veldig på hva jeg skal bli når jeg blir voksen i det siste.. er ett år til jeg blir ferdig på lærerstudiet, og kan se for meg at det i enkelte perioder kan bli tøft med en slik jobb.. Så har vurdert å ta økonomistudier ved siden av jobb senere.. Så har man dt å falle tilbake på senere. )
sothøna Skrevet 16. oktober 2007 #4 Skrevet 16. oktober 2007 kan ikke hjelpe deg, men har i grunnen lagt inn et veldig likt innlegg så nå kan jeg jo følge med på ditt også.
Miss Foster Skrevet 16. oktober 2007 #5 Skrevet 16. oktober 2007 Bedriftsøkonom og Eksportmarkedsfører. Er veldig glad i tall, analyser og budsjetter samt markedsføring, og språk, og syntes det var interessante og utfordrende studier.
Gjest Nordavind fra sør Skrevet 16. oktober 2007 #6 Skrevet 16. oktober 2007 Er snart barnepleier og skal jobbe på føde og barsel...kjempefornøyd med utdannelsevalget mitt:)
tuppemor-75 Skrevet 16. oktober 2007 #7 Skrevet 16. oktober 2007 jeg har hovedfag +ped. og arbeider som lærer (lektor) i skolen.
lenej :o) Skrevet 16. oktober 2007 #8 Skrevet 16. oktober 2007 Sveiser! gøy, men lite jobb å få her, så eg omskolerte meg, så er skolert Kokk nå, men tenkte en gang å ta barene og ungdomsarbeider.. ubestemt? jada..!!
Sololight Skrevet 16. oktober 2007 #9 Skrevet 16. oktober 2007 Har tatt økonomi og administrasjon 2 år...så årsstudium i psykologi. Skal begynne på master etter jul...innen finans. Hadde jeg fått startet på nytt og vært 20 år igjen i dag hadde jeg nok tatt hele profesjonsstudiet i psykologi. Men snufs, det toget er dessverre gått!
M by M Skrevet 16. oktober 2007 #10 Skrevet 16. oktober 2007 Advokatsekretær + hjelpepleier Festlig kombinasjon ;-) Men abmisjonen er å kunne bruke begge + å ta et lederkurs på BI eller lignende og snappe jobben til sjefen før jeg er 30 ;-)
hund&barn@fullrulle Skrevet 16. oktober 2007 #12 Skrevet 16. oktober 2007 Hjelpepleier og barnevernpedagog.
Mrs. Bouquet Skrevet 16. oktober 2007 #13 Skrevet 16. oktober 2007 Nordavind fra sør: Har du fått jobb også??
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 16. oktober 2007 #14 Skrevet 16. oktober 2007 Master i IT + ped = lektor i vgs.
silhah og emilie Skrevet 16. oktober 2007 #15 Skrevet 16. oktober 2007 barne-og ungdomsarbeider og holder på med studie kompetanse nå da..tror jeg kommer til å søke lærerhøgskolen til høsten
Gjest Skrevet 16. oktober 2007 #17 Skrevet 16. oktober 2007 Adjunkt (utdannet på Universitetet) Jobber på ungdomsskolen.
Den heldige eier av ett barn Skrevet 16. oktober 2007 #18 Skrevet 16. oktober 2007 Allmennlærer+ bachelor i historie
jubaloooo med to stk Skrevet 16. oktober 2007 #19 Skrevet 16. oktober 2007 psykolog. Interessant og allsidig utdanning:) Mye bra man kan jobbe med.
Gjest Nordavind fra sør Skrevet 16. oktober 2007 #21 Skrevet 16. oktober 2007 Jeg er hjelpepleier og går på folkeuniversitetet i Drammen, på vidreutdanning barsel og barnepleie....Vet jeg får meg jobb etterpå...På Drammen sykehus er det mange som går av med pensjon, de nærmeste årene.Og slik ser det ut til at det er på de fleste sykehusene rundt omkring i Norge...Det utdannes for lite barnepleiere til å dekke det behovet som kommer de nærmeste årene....
trompetisten Skrevet 16. oktober 2007 #22 Skrevet 16. oktober 2007 Fagbrev i Hotellfag/resepsjon. Etter flere år i hotellbransjen nådde jeg mitt metningspunkt, og utdannet meg videre. Er nå Bachelor i Markedsføring fra BI.
fikk en gutt Skrevet 16. oktober 2007 #23 Skrevet 16. oktober 2007 tatt cand. mag. fra univers. i oslo med fag psyk. og ped.+ viderutd. 4 årig deltid gestaltterapeut. (vanlig terapi...)
bambi på isen Skrevet 16. oktober 2007 #24 Skrevet 16. oktober 2007 Er teknisk tegner, tok første året på teknisk fagskole, men hoppa av når jeg fikk jobb tilbud!! Jobber som daglig leder i barnekles butikk nå!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå