dritgrei hei hei! Skrevet 16. oktober 2007 #1 Skrevet 16. oktober 2007 over tre uker uten er snart over, og jeg krysser fingre for at jeg kan få satt på en maskin i dag. Ungen har gått i møkkete klær, jeg har ikke vært ute av huset, og kjæresten har brukt T-skjortene en dag ekstra. Fy flate altså - uten vaskemaskin blir man en slubbisfamilie, men nå er det over. Så snart alt er vaskes skal det sorteres i bruk, kast og gi bort hauger, og vips så blir jeg kvitt enda mer av husets unødvendige innventar.... fro det som faktisk forundrer meg etter denne vaskemaskinløse perioden er hvor mye klær vi faktisk har... for selvom vi ikke har vært hullfrie og gått med siste nytt, så klarte vi oss godt i mange dager med kun rene klær... hmmm hva siser det om klesmengden??? hjelpe meg... Men nå er det over snart, og jeg kan igjen vaske klær som en vanlig mamma gjør det, etter tre ukers pause... :-)
dritgrei hei hei! Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter #2 Skrevet 16. oktober 2007 hehe... det blir rare krussedingser, men du er jo litt rar ;-) så da er det greit :-))))
Travelmor Skrevet 16. oktober 2007 #3 Skrevet 16. oktober 2007 HURRA! Det er en viktig reparatør - kanskje den viktigste av dem alle. Defor er det helt vanvittig at man må vente så lenge. Vaskemaskin er det som er vanskeligest å klare seg uten for en stor familie. Beundrer deg som har holdt ut i tre uker. Ser for meg haugen med klær ja. Fjellet kanskje? Da vår maskin stoppa orka jeg ikke vente på reparatør i fire uker, og trua Sofabonden med at nå kjøpte jeg ny. Han tok trusselen veldig alvorlig, fikk ordna del og med en god posjons flaks reparert selv. Håper repareringsmannen får orden på stasen og at maskinene kommer seg gjennom kleshaugen!
dritgrei hei hei! Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 16. oktober 2007 Fjell er helt klart ordet... eller fjellkjede kanskje :-)))
Milli Vanilli Skrevet 16. oktober 2007 #5 Skrevet 16. oktober 2007 3 uker uten vaskemaskin?? Da er du mer en god, spør du meg.. Tror ikke jeg hadde fiksa det. Lykke til med klesvask i dag da :-)
dritgrei hei hei! Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 16. oktober 2007 jeg har vel dratt meg i håret noen ganger, men her istavanger kan amn ikke skryte av at arbeidsmenner har lyst til å jobbe, så da må man jo bare smøre seg med tålmodighet da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå